dinsdag 5 februari 2019

Grappig model kaart...

Dit model kaart zag ik pas bij Daatje ( Martha) en vond hem erg leuk
Zij heeft er een uitgebreide beschrijving van gemaakt en dus heb ik hem nagemaakt voor mijn schoonzusje...


Als je hem opent dan komt er een luikje tevoorschijn dat wegschuift en daaronder zit de leeftijd...


Hier zie je hoe het luikje werkt...


Omdat haar man (mijn broer dus) een dag eerder jarig was heb ik voor hem dezelfde kaart gemaakt.


Hij houdt nogal van muziek dus vandaar de grammofoon.


Hij is erg leuk om te maken!!!

Fijne dag allemaal...
Liefs Joke



5 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Hihi kunnen ze geen ruzie krijgen Joke, heel gaaf hoor. Zo grappig hoe de leeftijd tevoorschijn komt! Hele mooie kaarten heb je gemaakt en nog van harte gefeliciteerd met je broer en schoonzus.
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Prachtige kaarten Joke, alle 2 de uitvoeringen zijn erg mooi en knap dat het je gelukt is, niks voor mij,
Ansx

Anita van Merode zei

Hele mooie kaartjes.
Gr Anita

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw jij hebt je er dus al aan gewaagd Joke. Ik vind het model zo leuk en Martha heeft zo'n duidelijke beschrijving ervan gemaakt dat ik er ook voor wil gaan zitten. Dit model staat al heel lang op "dat wil ik nog eens maken lijstje" maar hij lijkt me zo moeilijk. Met haar beschrijving toch maar eens proberen ;p Allebei de kaarten die je gemaakt hebt zijn top. Voor je schoonzusje heel mooi dessinpapier gebruikt en mooie bloementoef gemaakt en voor je broer een beetje stoerdere versie, heel gaaf.
Lieve groetjes Miranda

Frouwkje zei

Prachtige kaartjes!! Joke :-D
En nog van harte gefeliciteerd met je broer en schoonzus!
Ik ga de link opslaan bij pinterest ;-) Dank je wel daarvoor.
Liefs, Frouwkje