zaterdag 2 februari 2019

Even de laatste...


Dit is even de laatste serie want het moet natuurlijk wel leuk blijven...


 Het houten kistje heb ik hier voorzien va scharnieren aan de achterkant. 
Pootjes eronder en een handgreepje er op en dat maakt het een heel ander kistje...


DIt is toch wel mijn favoriete kleur hoor alleen vind ik het altijd zo moeilijk om bloemetjes in deze kleur te krijgen maar het is redelijk gelukt...

Ik ga nu eerst verder met een paar verjaardagskaarten want dat gaat ook gewoon door.

Fijn weekend en tot de volgende keer!
Liefs Joke


5 opmerkingen:

Cobie zei

Deze serie is ook schitterend!
Groetjes Cobie

Marlies zei

Wat een mooi doos Joke. Een mooi vintage uitstraling. Het is inderdaad lastig om bloemen in de juiste kleur te krijgen daarom maak ik vaak zelf bloemen. groetjes, Marlies

Debby Kuster zei

mooie creaties. leuk zo'n compleet setje bij elkaar. en ook helemaal mijn kleuren combi

Frouwkje zei

Prachtig!! Joke :-D
Je bloemetjes zijn er heel mooi bij!!
Gaaf ook zo met de scharnieren, pootjes en het handgreepje!
Liefs, Frouwkje

Anneke zei

wat heb je super mooie creaties, /series gemaakt Joke en met prachtig papier , bloemetjes etc...
echt heel mooi.
groetjes van Anneke