vrijdag 8 februari 2019

Ennie 70 jaar...

Mijn "ouwe" buurvrouw is 70 jaar geworden en dat verdient toch wel een mooi kaartje hoor.
Zij heeft een paar jaar naast mij gewoond en we waren hele goeie maatjes.
Van Karin, mijn dochter had ik een boekmalletje gekregen en ik vond het wel leuk om een boek voor Ennie te "schrijven"...


Het is een easelkaart geworden die mooi blijft staan.


Een leuk plaatje erbij van Pinterest en wat bloemetjes en het is een leuk geheel geworden vind ik zelf ;-)

Iedereen een fijn hobby weekend want het gaat toch regenen....

Liefs Joke

4 opmerkingen:

Frouwkje zei

Prachtig!! Joke :-D
En je verhaal vind ik geweldig ;-)
Ik denk dat ze heel blij met haar kaart zal zijn!!
Liefs, Frouwkje

marian zei

Wat een prachtige kaart heb je voor deze speciale verjaardag gemaakt.
En ik zag ook nog veel van die leuke setjes met doosjes en dan nog die mooie kaart met dat verborgen luikje. Je bent wel druk bezig geweest hoor. Super mooi allemaal.
Groetjes van Marian.

Annie H zei

Wat is dit mooi geworden. Subtiele kleurtjes en een leuke bloemetoef, mooi verhaaltje trouwens.
Groetjes, Annie

Ans Gilbert zei

Prachtige easelcard heb je gemaakt,mooi
verhaal in het boek,
Ansx