vrijdag 27 maart 2020

Voor Anny en Johan

Dit kaartje is voor Anny en Johan, de schoonouders van mijn dochter. Zij zijn allebei dik in de tachtig en kunnen wel even een beetje  extra aandacht gebruiken.


Deze mal kreeg ik een keer in een goodybag en toen dacht ik wat moet ik hiermee.
Toch maar even gebruikt en het is
 wel een leuk model om te zien alleen wel breed, 20cm.
Aan de achterkant een steuntje gemaakt zodat hij kan staan.
Het papier is van Reprint, ik vind het heel erg mooi, ook met de bijpassende plaatjes.

***

Ook de kleintjes niet vergeten die zo graag weer naar school willen...



Mirte is gek op tekenen en kleuren dus in de binnenkant een kleurplaat geplakt.
Di is een echte uitdaging voor haar met al die kleine bloemetjes en stippeltjes ;-)



De kaart voor Tibbe  is wat eenvoudig. Ik wilde een plaatje printen voor hem en toen was mijn blauwe inkt op. Dus nu heb ik een 3D plaatje gemaakt...ik kan me niet herinneren wanneer ik dat voor het laatst gedaan heb...


Tibbe is helemaal niet van het kleuren dus voor hem maar een snel-klaar plaatje gedaan;-)


Dit was het weer voor vandaag...
Blijf allemaal gezond en tot de volgende keer!!!
Liefs Joke





17 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Wat leuk al die kaartjes ,dat is dus ook denken aan de mede mens,prachtig en zo doet ieder zijn ding.Voor de kinderen is dit natuurlijk ook heel vreemd ,thuis blijven en les krijgen van je vader of moeder,denk dat dat ook niet meevalt.Maar met deze kaart en dan ook een kleur plaatje erbij vinden ze vast erg leuk.
Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
Blijf gezond.
liefs Marjan.

Irene zei

Hallo Joke,

Wat leuk dat je me bent gaan volgen en ik kom dus direct op tegenbezoek en val met mijn neus in de freubelboter bij je!
Een prachtige romantische kaart en twee onwijs leuke voor de kleinkinderen met direct nog iets om ze bezig te houden, super leuk idee!!!
xx Irene

Frouwkje zei

Wat lief en mooi is het kaartje voor de schoonouders van je dochter, Joke!!
Het kaartje voor Mirte is ook supergaaf en het zal zeker een uitdaging zijn voor haar om het in te kleuren ;-)
Oeps........jammer dat de blauwe inkt op was, maar dat heb je goed opgelost!!
Bedankt voor je supermooie en lieve compliment op mijn kaart :-D
Blijf ook gezond <3
Liefs, Frouwkje

Scraptastisch zei

Hoi Joke, Ja ik ben ook kaartjes aan het sturen naar ooms en tantes en kinderen, mis je ze ook zo?! Een heel leuk idee in een mooi kaartje een kleurplaat te doen voor ze!
Jouw kaart is prachtig voor het echtpaar heel mooi versierd en lieve geprinte teksten! Ik verklein zón mal nog wel eens door een stukje uit te stansen van de bovenkant, de onderkant paar cm omhoog vast plakken aan bovenkant met tape en dan kun je hem verkleinen...snap je het nog, hihi
Lieve groetjes van Gerie

Scraptastisch zei

Ps wel even aftekenen met een marker zodat ze dezelfde maat krijgen. Doeiiiiiiii

Caroline zei

Wat een prachtige kaart heb je voor de schoonouders van je dochters gemaakt, leuke mal hoor!
Ook de kinderkaarten zijn zo leuk, en wat gaaf die tekening aan de binnenkant!
Groetjes Caroline

Els zei

Wat een leuke gevarieerde post Joke en de kaart voor de schoonouders is ontzettend mooi en wat zullen ze hier blij van worden.
En het kleuterkaartje is zo lief met dat beertje en lief dat je er een kleurplaatje ingedaan hebt.
Ook de kaart voor Tibbe is erg mooi en leuk dat vliegtuig erbij.

gerda zei

Pracht van een kaart heb je gemaakt voor de schoonouders van je dochter. Ook je kaarten voor de kleinkinderen zijn om van te smullen, leuk met de kleurplaten binnenin, gaan ze vast en zeker iets moois van maken.

Ans Gilbert zei

Wat een prachtige kaart Joke, ik vind het model ook heel leuk. En de kinderkaarten zijn echt super, heel leuk met de kleurplaat in de binnenkant
Ansx

Jannie den Butter zei

Je kaarten zijn inderdaad super mooi Joke!
Het model vind ik ook heel leuk.
Ook de kinderkaart is geweldig .
Ze zullen de kleurplaten leuk vinden.
Groetjes Jannie

Angela zei

Wat lief dat je aan de ander denkt! Prachtige kaart en wat een leuk modelletje!
Wat een idee om kleurplaatjes mee te sturen!

Eri zei

Prachtige kaart heb je gemaakt, die gaat een ereplaatsje krijgen, bij die mensen. De kaarten voor je kleinkinderen zijn ook super met die kleurplaten binnenin! Daar heb ik nog niet aan gedacht, is een leuk idee!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart heb je voor de schoonouders van je dochter gemaakt Joke. Mooi model en prachtig papier. Die krijgt vast een mooi plaatsje.
Superleuk om in de leuke kaarten voor je kleinkinderen meteen iets te stoppen waar ze zich mee bezig kunnen houden, een cadeautje van oma...
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Joke....en laat ik nou gisteren toevallig ook dit modelletje gemaakt hebben ...maar dan voor een verjaardag...
Wat een leuk dat je zo je kleinkinderen ook verrast heb met zulke mooie kaartjes en dan super ook die leuke kleurplaatjes erbij...Heel lief van je...
groetjes Rosina

Annie H zei

Wat lief van je dat je deze kaarten schenkt voor wat extra aandacht. Hele mooie kaart en model, ze kunnen soms wel wat groot uitvallen dat vind ik van de DBD-mallen ook. Je gebruikte weer supermooi papier en prachtige bloemen. De kinderkaarten zijn ook enig en die kleurplaten binnenin dat is pas een top idee !
Fijn weekend, Annie

Elly zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt Joke.
En voor je kleinkids een kleurplaat in de kaart, echt zo leuk en lief.
Pas goed op jezelf xx
Groetjes Elly

Martha zei

Hoi hoi Joke
Prachtige kaart met heel mooi desigpapier voor ee schoonouders van je dochter!
De kaartjes voor je kleinkinderen vind ik zo leuk, mooie plaatjes en dan ook nog kleurplaatjes erbij, héél leuk bedacht!
Liefs Martha