zaterdag 28 maart 2020

Heerlijk met pensioen....

Even een kaartje tussendoor voor iemand die met pensioen is gegaan...
Zij denkt nu waarschijnlijk nog dat ze nu veel meer tijd heeft maar ze zal er al snel achter komen dat je nu juist tijd tekort gaat komen....
Tenminste, zo is het mij destijds vergaan en ik had het al heel vaak gehoord van anderen  maar ik vond het altijd maar flauwekul.
Toch is het echt waar omdat je ineens veel te veel plannen gaat maken ;-)


Ik hoop dat ze er blij mee is!!!

Fijn weekend iedereen en blijf gezond....
Liefs Joke

13 opmerkingen:

Eri zei

Wow, wat een prachtige kaart Joke, en wat een leuk idee met de klok, en tekst! Ik heb het ook al veel vaker gehoord dat ze dan juist veel minder tijd hebben.
Fijn weekend!
Groetjes, Eri

gerda zei

Leuke pensioen kaart. Ja, mijn echtgenoot heeft ook nooit genoeg tijd sinds hij op pensioen is gegaan.

Annie H zei

Wat ben je productief de laatste tijd, weer een hele mooie kaart hoor. Ik ben fan van die ticketkaarten, supermooi model en perfect aangekleed, ook een mooi bloementoefje. Die dame zal er zeker heel blij mee zijn.
Groetjes, Annie

Els zei

Een pracht kaart heb je voor een gepensioneerde gemaakt en heel toepasselijk met de klok. Ik hoop dat ze nog heel lang kan genieten van de kaart en pensioen.
Met mij is het ook zo gegaan dat we veel minder tijd hebben. Helaas zijn we nu even aan huis gekluisterd, maar komen nog tijd tekort.

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Joke...weer een super leuk modelletje met prachtige details erop...
lieve groetjes Rosina

Elly zei

Prachtige kaart Joke.
Groetjes Elly

Martha zei

Hoi hoi Joke
Mooi dit kaartje prachtig gemaakt en zo toepasselijk met die klok!
Wij zijn nog niet aan ons pensioen toe, dat duurt officieel nog zo'n 6 jaar voor mij, maar wij doen nu al aan pre pensioen, Richard is wat minder gaan werken en neemt 2x per jaar een maand onbetaald verlof op ik ga dat dit jaar ook doen, mijn werk vind ik erg leuk, maar vrije tijd is ook erg leuk hihihi....
Liefs en geniet!
Martha

Frouwkje zei

Wauw! Prachtige kaart, Joke!!
Liefs, Frouwkje

Caroline zei

Wat leuk om de klok erbij te gebruiken!
Heel mooi kaartje.
Groetjes Caroline

bolletjelucky.blogspot.com zei

Natuurlijk zal ze hier blij mee zijn Joke, het is een prachtige kaart met een lieve zachte uitstraling. Leuk om die klok hier bij te gebruiken.
lieve groetjes Miranda

Jannie den Butter zei

Wat een super leuke kaart Joke!!
Leuk idee met de klok er bij.
Het is inderdaad waar wat je zegt.
Maar het komt ook dat je vaak wordt
gevraagd om wat te doen voor mensen.
Vrijwilligers werk is fijn om te doen.
Groetjes Jannie

Josje zei

Wat een mooie kaart in van die mooie pasteltinten

Marlies zei

Een prachtige kaart voor iemand die met pensioen gaat. Een geweldig idee en heel mooi gemaakt! groetjes, Marlies