woensdag 1 april 2020

Drie in één...

Soms maakt iemand best veel mee in heel korte tijd. 
Zo ook Jacques en Gesina...
Ik wilde even een kaartje sturen want ze zijn beiden met pensioen (hadden een winkel), Jacques is ziek maar gelukkig geen corona, en dan nog een kaartje voor alle narigheid rondom het coronavirus.
Dat waren er dus drie en ik heb het maar op deze manier gedaan...


De pocket van vellum vind ik erg leuk gelukt...vooral de bloementoef er op doet het goed naar mijn idee.
Zit ik nou mezelf een complimentje te geven? Hahaha.
Mijn kleinzoon van 22 jaar heeft me al mijn nummer gezet hoor...hij vond hem wat saai...
Nou ja, smaken verschillen!

Ik ben alweer met de volgende kaart begonnen dus ik ga snel verder...
Allemaal een fijne avond en tot de volgende keer!
Liefs Joke

12 opmerkingen:

Frouwkje zei

Je pocket van vellum is zeker heel erg leuk!!
Ik vind het een superleuke kaart.
Mooi papier en alles past supergoed bij elkaar.
Geef jezelf maar af en toe een schouderklopje..........niks mis mee ;-)
Liefs, Frouwkje

gerda zei

Oh, wat een mooi projectje. Je mag jezelf zeker een complimentje geven. En de bloementoef is helemaal geslaagd.

Els zei

Een pracht kaart en een leuk effect met de labels achter het vellum.
Je hebt het complimentje echt verdient hoor.

Eri zei

Wat een mooie kaart, heel leuk bedacht die kleine kaartjes achter het vellum. De bloementoef is prachtig. Je kaart zou ik niet saai noemen, en ik denk dat je voor je kleinzoon ook een heel andere kaart zou maken dan deze! Van mij krijg je ook een complimentje;-)
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kaart Joke, leuk idee dat 3 in 1 en ook de pocket van vellum is top, de toef past er perfect bij,
Ansx

Annie H zei

Wat een prachtige kaart, love it ! Heel mooi papier en precies mijn kleuren, ik vind die scheurtjes ook zo leuk. Supermooi geheel hoor, je mag jezelf hiervoor een compliment geven ;-)
Groetjes, Annie

Elly zei

Mooi gedaan zo! Ik vind het een erg leuk idee dat vellum zo! Ga dat zeker onthouden.
En complimentje voor jezelf mag zeker, dat betekent dat je tevreden over je kaartje bent, en dat is fijn werken toch.
Fijne dag vandaag, groetjes Elly

Martha zei

Hoi hoi Joke
Wat lief dit kaartje voor gesina en Jacques, dat zal zeker worden gewaardeerd!
Natuurlijk mag je jezelf komplimenteren dat is een teken dat je tevreden bent!
Je kleinzoon houdt waarschijnlijk van een andere stijl,
Ik vind de vellum pockets ook zo leuk! Je mag van mij zeer trots zijn op je creatie!
Liefs en hou je taai! Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een prachtige kaart Joke, en helemaal als je leest wat jouw gedachtes hierbij waren. Leuk effect dat donkere randje aan het pocket van vellum en inderdaad komen je bloemetjes daar heel mooi op uit.
Lieve groetjes Miranda

Josje zei

Wat leuk zo
alles past ook zo mooi bij elkaar

Marlies zei

Een hele mooie chique kaart en een heel leuk idee met het vellum en labels erin. groetjes, Marlies

Creanita60.blogspot.nl zei

Je mag jezelf best een compliment geven want het is een leuke kaart en ook mooi bedacht het vellum met daarin de labels.
Groetjes Anita