zondag 26 januari 2020

Workshop

Gisteren dus een workshop gehad bij Stamps and Cards in Waddinxveen.
We hebben een leuk drieluikje gemaakt.


Hoewel ik niet zo heel veel heb met nijlpaarden is het toch wel een lief kaartje geworden.


De voorkant en de beide achterkanten die niet direct te zien zijn als je het kaartje neerzet maar het was ook even nog een "leermomentje" .
Wat meer technieken om de Distress inkt te gebruiken.


Bij de laatste een hoorntje op de neus gezet waarmee hij is veranderd in een neushoorn ;-)
Het was een leuke gezellige dag!

Dit kaartje is niet helemaal mijn ding maar het idee was leuk.
Ik ben er nu één aan het maken die meer mijn stijl wordt.
Wordt dus nog vervolgd...

Jammer dat het weekend voor veel mensen weer voorbij maar voor mij is het altijd weekend dus ik ga morgen weer lekker verder met mijn hobby ;-)

Liefs Joke


7 opmerkingen:

Eri zei

Het is een schattig kaartje geworden Joke, ook al is het een heel andere stijl dan die van jou. Leuk die gedaantewisseling van nijlpaard naar neushoorn. Het is ook wel eens leuk om helemaal buiten je comfortzone te gaan. En gelukkig heb je ook nog wat nieuwe technieken opgestoken. En morgen weer gewoon lekker verder!
Groetjes, Eri

Frouwkje zei

Het is zeker een lief kaartje, Joke.
En je hebt weer het een en ander geleerd.
Dat kan je dan lekker in je eigen stijl gaan gebruiken ;-)
Het model van de kaart is ook heel leuk!!
Ik ben benieuwd naar het vervolg................
Liefs, Frouwkje

Plony zei

Het is misschien niet helemaal je ding maar wel heel schattig om te zien en wat je hebt geleerd neem je toch mooi maar weer mee naar huis toch? Soms is het gewoon wel eens leuk om iets anders te proberen en het kan ook verrassend goed uitpakken.
Nu weer lekker door met je eigen dingetjes....we gaan het weer zien.
Fijne dag...xxx Plony

Josje zei

wat een lieve kaart is dit in van die mooie kleuren

Jannie den Butter zei

Het is toch een heel leuk kaartje Joke!
Leuk om weer wat te leren met inkt.
Ben benieuwd hoe je volgende kaart is.
Groetjes Jannie

Martha zei

Hoi hoi Joke
Ah wat schattig dit drieluikkaartje met nijlpaard, mooie zachte kleurtjes!
Liefs Martha

anita01 zei

Lieve Joke,

Vond het helemaal geweldig met jou aan de workshop tafel, een totaal andere les maar juist deze heeft je toch verrast want hij is schitterend geworden en 3 luikjes blijft bij mij altijd favoriet..... zeker met de leuke basis en karakters van Elizabeth Craft Designs... , nu ben ik ook benieuwd naar je bloemen versie.... want ook ik ben van de bloemen zoals je weet :)

Warme Groetjes, Anita