maandag 27 januari 2020

En één met mijn eigen draai...

Hoewel de vorige erg leuk was is dit meer mijn ding...


De kleurcombinatie blauw/groen vind ik erg mooi geworden.


Op de bloemetjes en vlinders en nog wat andere dingen heb ik héél leuk spul gebruikt!
Het lijkt een beetje parelmoer te zijn.
Het heet Gansai Tambi en ik heb het gekocht bij Stamps and Cards in Waddinxveen.
In het echt zoals altijd leuker dan op de foto...


Dit is de achterkant. Daar heb ik niet heel veel aan gedaan want als hij staat zie je er niets van maar het is wel netjes afgewerkt zo.


Ook hier heb ik weer Gansai Tambi gebruikt en ook wat Frantage Embossing Enamel.
Ik weet niet of het echt zo heet maar dit is wat er op het potje staat en ik heb het al jaren...

Ik heb dit drieluikje met heel veel plezier gemaakt en jullie zullen hem ongetwijfeld vaker zien want ik heb er nog wel wat ideeen voor...

Iedereen een fijne en gezellige week en tot de volgende keer!!!

Liefs Joke




11 opmerkingen:

Martha zei

Hoi hoi Joke
Ja dit kaartje is meer in jouw stijl moet ik zeggen, ik vind het echt heel mooi, ik heb mijn waterverfjes ook van Gansi Tambai en daar zitten ook wat parelmoerkleurtjes bij, moooi spul he?!
Leuk drieluikkaartje!
Liefs Martha

Eri zei

Deze drieluik in je eigen stijl is superleuk geworden, en in prachtige zachte kleuren. Heel chique met die glimmende bloemetjes!
Groetjes, Eri

Cobie zei

Prachtige kaart Joke! Mooie kleuren combinatie.
Groetjes Cobie

Ans Gilbert zei

Prachtig drieluik heb je gemaakt, helemaal in jouw stijl, ik heb ook van dat glansspul gekocht, nog niet gebruikt,
Ansx

Frouwkje zei

Ja, helemaal jouw stijl!!
Prachtig Joke.
Gaaf spul dat Gansai Tambi ;-)
De achterkant is ook heel mooi.
Liefs, Frouwkje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele mooie kaart heb je nav de workshop nog gemaakt Joke. Het doet me lekker aan voorjaar en zon denken en dat is fijn op zo'n dag als vandaag :)
Lief die pasteltintjes en mooie fragiele accentjes.
Lieve groetjes Miranda

Jannie den Butter zei

Ook ik dacht dit is meer jou styl Joke!
Wat een gezellige drieluik is dit!
De bloemen zijn ook heel mooi,leuk spul.
Het klokje en de hartjes ook!
Groetjes Jannie

Scraptastisch zei

Ik blijf de andere ook erg leuk vinden, maar deze uitvoering is ook prachtig met helemaal je eigen inbreng Joke! Je bent zo lekker aan de knutsel, ik hoop morgen ook een groot deel van de dag lekker creatief bezig te zijn!
xx Gerie

sjanie zei

Een heel mooi drieluik kaartje in hele mooie kleuren, Joke.
Het andere kaartje is ook leuk, maar meer voor een kind.
Mijn voorkeur zou ook naar het kaartje van vandaag gaan.

Groetjes, Sjanie

Annie H zei

Prachtige workshop heb je gevolg maar toegegeven jouw versie is nog stukken mooier geworden. Zo'n zachte kleurtjes en de leuke details op de labeltjes, top hoor!!
xx Annie

anita01 zei

Ja heerlijk fleurig en super snoezig met de bloemen, en heerlijk dat je toch de leuke technieken en glans momentjes weer heb ingezet, kortom.... nagenieten bij je... Xie je vast wel weer eens op mijn workshop *spelen met inkt* en ga zo ook mijn versie maar eens plaatsen he,.... Warme knuffel van de juf hi,hi,....

Anita