vrijdag 24 januari 2020

Voor iemand die het moeilijk heeft...

Ik heb een kaartje gemaakt voor iemand die het met haar gezondheid heel moeilijk heeft.


Ik heb hier verschillende dingen door elkaar gebruikt. 
Op het papier heb ik nog wat stempels gezet en wat opgewerkt met strictuurpasta. 
Ook nog een beetje spikkels met embossing enamel erbij gemaakt en het ziet er wel goed uit.
De bloemetjes en blaadjes ook weer zelf gemaakt en gekleurd en dat vind ik toch wel heel erg leuk om te doen.
De tekst vertelde ik mezelf  altijd als ik ziek was en had hem ook in een lijstje naast mijn bed staan. 
Ik had hem van mijn dochter gekregen en ik moet zeggen, het is helemaal waar....

***

Morgen ga ik een dagje workshoppen in Waddinxveen bij Scraps and Cards.
Het is een workshop van Anita Izendoorn die me gaat leren wat je zoal met inkt allemaal kan doen.
Ik heb er reuze veel zin en hoop veel te leren...

Iedereen een heel fijn weekend!!!
Liefs Joke





9 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart Joke en wat een mooie tekst.
Veel plezier morgen,
Ansx

Eri zei

Wat een prachtige kaart met al die verschillende technieken! Je zelfgemaakte bloemen zijn ook heel erg mooi geworden. Veel plezier morgen met de workshop!
Groetjes, Eri

Jannie den Butter zei

Je kaart is schitterend Joke!!
Heel knap gedaan ,heel apart.
Leuk dat je weer wat nieuws leert.
Veel succes morgen bij Anita!
Groetjes Jannie

sjanie zei

Heel mooi kaartje, Joke en veel plezier morgen.

Groetjes, Sjanie

Martha zei

Hoi hoi Joke
Prachtig kaartje met mooie techniek en kleuren!
Wat een prachttekst zeg en inderdaad ozo waar!
Veel plezier morgen bij de workshop!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart in mooie kleuren en top die verschillende structuurlaagjes. Je bloemen zien er ook heel mooi uit en die tekst kan ik alleen maar beamen.
Heerlijk een dag workshoppen Joke, ik ben benieuwd wat je allemaal leert ;p
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Een schitterende kaart heb je weer gemaakt en veel plezier op de workshop.
Groetjes van Marian.

Frouwkje zei

Supermooi gedaan, Joke!!
Mooi weer met de zelf gemaakte bloemen en blaadjes.
En de tekst is zo waar!!
Ik hoop dat je het vandaag naar je zin hebt gehad en weer leuke, nieuwe dingen hebt geleerd.
Liefs, Frouwkje

Annie H zei

Ja Joke dit is echt iets voor u, je hebt er echt gevoel voor. Het is zo verschrikkelijk mooi geworden, zeker nog doen!!
Groetjes, Annie