maandag 10 februari 2020

Een hele oude lijst...

Mijn vader maakte vroeger graag lijsten en één heeft hij er ooit voor mij gemaakt voor een borduurwerk wat helaas nooit is afgekomen.
De maat was een beetje onpraktisch (63 x 36) maar ik heb hem wel altijd bewaard met het idee er nog eens iets voor te maken.
En dat is nu gelukt...het heeft even geduurd want mijn vader is 40 jaar geleden al overleden.... ;-)


Ik heb hem gemaakt voor de logeerkamer, die had een wat erg kale wand...




Als je hier niet lekker bij kan slapen dan weet ik het niet meer ;-)


Ik heb hem met heel veel voldoening gemaakt!!!

Nu weer verder met een kaartje denk ik...een kerstkaart waarschijnlijk....

Allemaal een hele fijne week met wat minder wind dan gisteren...
Liefs Joke



8 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Een leuk idee deze kaarten in een wel heel bijzondere lijst,duurt even maar dan heb je ook wel iets uniek´s. Zo heb ik nog een borduur werk liggen van mijn moeder , zou hem afmaken maar moet ook nog gebeuren, of het er van komt , wie zal het zeggen.
Je kaarten zijn weer prachtig .
groetjes Marjan.

Cobie zei

Geweldig … Schitterend. Zo komt de prachtige lijst goed tot z'n recht
Groetjes Cobie

Martha zei

Hoi hoi Joke
Wat leuk gemaakt en het komt zo mooi uit in deze lijst, toepasselijkvoor de logeerkamer en mooie herinnering aan je vader!
Liefs Martha

Scraptastisch zei

Eind goed, al goed Joke...prachtig toch dat het nu aan de wand hangt met schitterende scrap werkjes erin en in een andere kleur dan maak je er gewoon nieuwe kaartjes in....erg Leuk idee!!!!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Kijk wie wat bewaart...Die mooie lijst heb je nu heel origineel én mooi gevuld Joke. Elk paneeltje is een plaatje op zich en wat een geweldige teksten zijn dat. Heel geschikt voor dit kunstwerkje voor op de logeerkamer. Extra leuk dat deze lijst nog door je vader is gemaakt vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Frouwkje zei

Wat supergaaf om dit in de logeerkamer te hangen.
Dan word je toch gelijk blij wakker ;-)
Echt supermooi Joke.
Heel leuk verzonnen en de teksten zijn ook prachtig!!
De lijst past er supermooi bij!!
Liefs, Frouwkje

Annie H zei

Een mooi kunstwerkje heb je ervan gemaakt en tevens een mooie herinnering aan je vader. Dit soort werkjes gaat je goed af, prachtig resultaat !
Groetjes, Annie

Marlies zei

Wauw wat een schitterende kunstwerk heb je aan de muur hangen Joke. Prachtig gemaakt en heel speciaal met de lijst van je vader. groetjes, Marlies