maandag 7 oktober 2019

Iets heel nieuws...

Nou, dat was even een lange afwezigheid van mijn kant...
Van alles gedaan afgelopen weken...op vakantie, ziek geweest, druk met van alles en nog wat maar...
Ik ben er weer.

Deze keer met een heel ander soort kaart dan jullie van mij gewend zijn.


De stijl is een beetje afgekeken van Emilia Sieradzan
Alleen zijn ze bij haar nog veeeeeel mooier...
De bloemen zijn gemaakt met foamiran. Leuk om te doen maar ik moet er nog wel handigheid in krijgen ;-)

Ik kom deze week weer even bij jullie kijken.

Fijne dag!!!
Liefs Joke

10 opmerkingen:

Lia zei

Je kaart is een plaatje! Echt weer een mooie binnenkomer na een pposje 'stilte'!
Lia xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een supermooie kaart Joke. Heel fijntjes en elegant in die zachte kleuren. Mooie bloemen heb je gemaakt en de opbouw van je kaart is práchtig. Dit is gewoon een cadeautje als je zoiets moois mag ontvangen :)
Lieve groetjes Miranda

Annie H zei

Af en toe eens uit je comfortzone treden kan geen kwaad dat heb je met deze kaart wel bewezen, prachtig hoor !! De bloemen zijn ook heel mooi.
Groetjes, Annie

Frouwkje zei

Je kaart is prachtig!! Joke :-D
En je bloemen ook!!
Heel mooi in deze zachte kleurtjes.
Fijn om je weer terug te zien :-D
Liefs, Frouwkje

Eri zei

Oh, wat een prachtige kaart Joke, je bloemen zijn prachtig, en ik zie dat je zelfs de naaimachine gebruikt hebt.
Groetjes, Eri

Ans S. zei

Wat een geweldig mooie stijlvolle kaart, Joke.

Groetjes Ans

Agnes zei

Hij staat op een mooi plekje in de kamer en iedereen vindt 'm geweldig mooi!!
Thanks XXX

Scraptastisch zei

Wouw wat een prachtige kaart en geweldig om jouw eigen stijl terug te zien op dit kaartje! Emilia maakt mooie kaarten hè! Ik vind de zachte tinten en de materiaalkeuze hartstikke mooi en een stikrandje is ook altijd een heel leuk extraatje! Fijn dat je er weer bent en ook ik begin weer zachtjes aan het blog en knutsel ritme te krijgen.
Fijne dag vandaag,
xx Gerie

Martha zei

Hoi hoi Joke
Afgelopen week had ik jou nog in gedachten, je kaart hangt hier nog steeds op en ik keek ernaar en dacht,oh al een poosje niks gehoord van Joke, er zal toch niks zijn....
Gelukkig ben je er weer, wat een mooie kaart heb je gemaakt, prachtig deze zachte tinten en die bloempjes zijn schitterend!
Liefs Martha

Marlies zei

Wauw wat een schitterende kaart Joke. Ik ben er helemaal weg van zo mooi! groetjes, Marlies