woensdag 9 oktober 2019

Ook mooi in het blauw...

Wat een lieve en leuke reacties heb ik gehad op mijn kaart "nieuwe stijl"!!!
Bedankt allemaal...

Nog maar één gemaakt en deze keer in het blauw.
Het is toch wel super om te doen hoor ;-)
Zelfs het stikrandje (met de hand) maken is al leuk.



Deze kaart is voor een vriendin die een opkikker nodig heeft. Ik hoop wel dat de bloemen mooi blijven want hij gaat helemaal naar Spanje. Ik heb hem goed verpakt dus hoop er maar het beste van...

Nu even een poosje geen kaarten meer maar ik ga weer hard aan het "werk:" met kerstdoosjes.
Ik heb zo'n leuke opdracht gekregen, 63 doosjes met kersenbonbons voor een zorgcentrum hier in de buurt. Ik was helemaal blij met deze opdracht want ik dacht dan hoef ik mooi niet in de kou te staan op een kerstmarkt.
Kreeg ik een paar dagen later een mailtje met de vraag of ik ook op de kerstfair wil staan daar maar dat is gelukkig binnen....
Dus zo'n 100 doosjes heb ik wel nodig alles bij elkaar ;-)
Ik ga me echt niet vervelen de komende tijd.

Fijne avond allemaal!!!
Liefs Joke



6 opmerkingen:

Eri zei

Alweer zo'n prachtige kaart Joke. De bloementoef is supermooi! Hopelijk komt hij goed aan in Spanje. Heel veel succes gewenst met die grote opdracht kerstdoosjes!
Groetjes, Eri

Martha zei

Hoi hoi Joke
Ook deze vind ik meer dan prachtig , daar zal de ontvanger blij van worden!
Woow wat een mooie opdracht, jij bent zoet de komende tijd! Veel plezier!
Liefs Martha

Frouwkje zei

Ook weer zo mooi Joke!!
Succes met je (grote) opdracht, maar dat gaat je wel lukken ;-)
Liefs, Frouwkje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw dit is ook een beauty Joke. Alles ziet er tot in de puntjes verzorgd uit.
Zó kan jij even aan de bak met doosjes maken...succes maar heel leuk dat ze je creaties zo mooi vinden en dat ze je dan voor zo'n opdracht weten te vinden. Dat is toch een compliment :)
Lieve groetjes Miranda

Marlies zei

Dit is ook al zo'n prachtige kaart Joke. Heel erg mooi en met mooie bloemen erop. Wat een opdracht 100 doosjes maken pfff je kan wel even vooruit. Veel succes. groetjes, Marlies
PS dank je voor je reactie bij mijn Vintage boy kaart. Het is inderdaad niet even snel gemaakt. Dat lukt mij nooit, het kleuren alleen al kost uren maar het scheelde in tijd dat ik er geen bijpassende bloemen moest zoeken/maken en erop schikken.

Annie H zei

Wat is deze ook weer prachtig in die subtiele kleurtjes en de stiksteekjes zijn zo gelijk genaaid. Je hebt een reuzebestelling gekregen veel plezier ermee, ik ben stiekem al benieuwd hoor.
Groetjes, Annie