woensdag 13 mei 2020

Lekker doosje

Deze week moet ik even een verjaardagskadootje aan Nellie geven  en ik vind een doosje bonbons wel leuk maar ik heb er toch maar even een doosje omheen gemaakt...


Hij is wel wat groot geworden...gelukkig had ik nog een vel roze karton van 50x70.


Weer eens bloemen uit mijn voorraad gebruikt, toch ook wel weer leuk en anders kom ik er nooit doorheen en ik heb bakken vol...


De voorkant sluit met een magneetje.

Ik hoop dat Nellie er blij mee is...

Iedereen een fijne dag!!!
Liefs Joke

16 opmerkingen:

Caroline zei

o wat leuk om zo een doosje bonbons te geven. En omdat je het geeft kon je ook lekker uitpakken met je bloemen, heel mooi!
Groetjes Caroline

Marjan zei

Wat een beeldschoon doosje, de bloemen uit voorraad passen er goed bij. Ik weet wat je bedoelt, heb er ook nog best veel en lintjes ook ...

Frouwkje zei

Gaaf om een doosje om de bonbons te doen!!
Prachtig papier en een supermooi toefje met bloemen.
Liefs, Frouwkje

gerda zei

Ik zou er in ieder geval blij mee zijn. Wat is dit een prachtig doosje geworden en de bloementoef is waw !!!

Martha zei

Prachtig zeg deze reuzeverpakking, Joke!
Heel mooi gemaakt, echt een superkado!
Liefs Martha

Irene zei

Lekker maar vooral prachtig Joke! Ik heb ook nog zó véél bloemen én kant maar doe er bijna nóóit meer iets mee, verandering van stijl en bovendien overal 2 postzegels op wordt me te dol!
XxIrene

Scraptastisch zei

Prachtig kano is het geworden Joke en best groot, was nog wel een klusje! Mijn bloemen voorraad komt ook nooit op ben ik bang, want wat Irene zegt de verzendingen worden wel kostbaar maar iets weg geven met veel bloemen is heel leuk! xx Gerie

Josje zei

Dat ziet er erg leuk uit Joke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is een prachtig doosje geworden Joke. Die kan ze leuk vullen met iets anders als het lekkers op is. Ze zal er vast blij mee zijn (geweest).
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Wie zou er nu niet blij zijn met zo'n prachtige doos chocolade lekkernijen. Prachtige toef bloemen heb je er op verwerkt!
Groetjes, Eri

JanniedenButter zei

Wat een super mooi doosje heb je gemaakt.
De bloemen zijn prachtig en het is herkenbaar.
Ook scrap papier kant en lint komt nooit op.
De doorkijk kaart is ook super mooi Joke!
Groetjes Jannie

Ans Gilbert zei

Prachtige verpakking voor een lekkere doos bonbons, ik vind zo'n bloementoef toch wel supermooi hoor,
Groetjes
Ansx

Els zei

Een super leuk doosjes heb je voor de chocolade gemaakt en is zo leuk om dan te geven. Prachtig dat bloementoefje erop Joke.
Ik heb ook veel bloemen en kantjes wat ik eigenlijk te weinig gebruik maar tegenwoordig pak ik ze iets sneller voor albumpjes.

Rosina zei

Prachtig hoe je dat doosje bonbons een jasje heb gegeven Joke...met zo een chique bloementoef erop...en Nellie zal er vast heeeel blij mee zijn...
groetjes Rosina

Annie H zei

Hm Belgian chocolates … kan niet slecht zijn maar ik denk dat het doosje veel langer gaat meegaan ;-) Dat heb je weer zooooo mooi gemaakt, love it. De bloementoef met bijpassende swirls is prachtig en ook mooi van kleur.
Groetjes, Annie

Anoniem zei

Hallo Joke, wat leuk! Ik ben er erg blij mee!