zaterdag 9 mei 2020

Doorkijkkaart

Een poosje geleden zag ik op één van de live-uitzendingen van Janet Blaauw een door-kijk-kaart. 
Ik dacht toen meteen "die ga ik maken".
En nu was het er eindelijk van gekomen...


Hier staat hij rechtop...


...en hier liggend.


Hier nog even helemaal open.


De tekst staat op een label...


...en als je die er uit haalt komt er nog een andere tekst tevoorschijn.

Erg leuk om te maken!!!
Wil je het ook proberen? Dan is HIER de link naar het You-Tube filmpje!!!
Janet gebruikt een cirkelsnijder maar omdat ik die niet heb heb ik het met 3 opeenvolgende ronde mallen gedaan. 

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden...ik vind hem in elk geval mooi ;-)

Fijn weekend allemaal en geniet nog even van het mooie weer want het wordt weer frisser en niet zo'n klein beetje....

Liefs Joke

14 opmerkingen:

Irene zei

Mooi??? Joke hij is SCHITTEREND en ik vind het reuzeknap van je want al ga ik er een dag voor zitten met mij neus op het scherm..ik bak hier niks van!
XxIrene

gerda zei

Goh, wat heb een prachtige creatie gemaakt. Dit model staat ook op mijn to do lijstje. Maar of het zo mooi zal worden als bij jou is nog maar de vraag.

Ans Gilbert zei

Wat mooi gemaakt Joke, ik vind het ook lastig, om zo'n kaart te maken, het moet dan helemaal kloppen met al die openingen, de jouwe is super,
Groetjes
Ansx

Hobby Hoogland zei

Wat een prachtige kaart en wat een mooi papier. Ga vast het filmpje een keer kijken want dit wil ik ook wel eens uitproberen.
Wij gaan morgen planten klaarzetten, want we mogen weer naar de markt.
De kwekerij staat op dit moment bomvol, dus echt tijd dat we weer naar de markt gaan.
Geniet van de zondag.
liefs Marjan.

Eri zei

Wow, jou kaart is schitterend Joke, heel mooi hoe alles bij elkaar past. Knap dat alle ronde cirkels precies op de goede plaats zitten, en er nog een leuke tekst tevoorschijn komt.
Fijn weekend!
Groetjes, Eri

marian zei

Hallo Joke,
Je kaart is prachtig geworden, Ik heb dit model ook gemaakt voor de verjaardag van mijn dochter. Het is mij ook goed gelukt, vind het een super leuk model.
hij staat niet op mijn blog, want als ik alle kaarten die ik maak op mijn blog moet zetten dan heb ik dagwerk.
Groetjes van Marian.

Els zei

Wat heb je een pracht kaart met een doorkijkje gemaakt en heel mooi designpapier heb je gebruikt. Lijkt mij nogal moeilijk om deze kaart te maken.
Fijne dag Joke.

Elly zei

Je kaart is prachtig en ook erg mooie design papier heb je gebruikt.
Heb hem ook voorbij zien komen, maar niet gemaakt..
Groetjes Elly

Frouwkje zei

Wat supermooi!! Joke :-D
En die cirkels, zo goed uitgesneden.
Heel leuk model en ook mooi papier.
Liefs, Frouwkje

Martha zei

Prachtige schitterende creatie, Joke!
Is nog best een precies werkje die cirkels zo goed passend bij elkaar
Je mag met recht trots zijn op dit kaartje!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat heb je dat knap gemaakt Joke. Lijkt me heel lastig om alles kloppend te maken maar jou is het prima gelukt. Prachtig papier heb je ook gekozen vind ik. Dit zijn toch eigenlijk kleine cadeautjes om te mogen ontvangen hè? Prachtig...
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Hoi Joke,
Wat een mooie doorkijk kaart en zo leuk om lekker rond te kijken op YouTube om ideetjes op te doen en dan je eigen draai eraan te geven en het kloppend te maken...Super gedaan en prachtig papier gebruikt!
Ook heb je lieve labeltjes gemaakt voor aan de bossen tulpen Joke...fijn dat de kinderen weer naar school mogen, hopen dat het goed gaat hè!
xx Gerie

Marjan zei

Echt een schitterende kaart met mooie papiertjes en super afgewerkt! Leuk model!! Ga ik eens bekijken, dank voor de link.

Marlies zei

Wauw wat een schitterende kaart Joke. Een heel leuk model en je hebt er zoals altijd prachtig papier voor gebruikt. Geweldig! groetjes, Marlies