zondag 24 mei 2020

Art Journal

Je ziet tegenwoordig zoveel leuke technieken langskomen en het is zo leuk om dat uit te proberen.
Ik had bedacht om ook maar eens zoals zovelen een Art Journal te gaan maken....
Nou kun je die bij een hobbywinkel wel kopen maar omdat ik nog niet eens weet of het iets gaat worden had ik besloten om er zelf één te maken.

Een poosje geleden had ik al iets gemaakt wat ik zelf wel geslaagd vond dus dat moest op de voorkant komen...


Nou, album in elkaar gezet en deze creatie er (goed stevig) opgeplakt en toen....
....scheef :-(

Ik heb lang geaarzeld of ik hem verder zou maken en vond het toch zonde om hem zomaar weg te doen dus maar even een beetje creatief geweest en een randje met wat hoekjes er op geplakt... 


Het is jammer maar het moet maar even zo....ik hoop dat ik hem snel vol heb en dan kan ik aan een nieuwe  beginnen..........


Vandaag dus de achterkant gemaakt en die is wel mooi geworden.

Eens kijken of ik deze week de binnenkanten van de kaften kan maken....
Wordt dus vervolgd....

Fijne avond allemaal en tot de volgende keer!

Liefs Joke



9 opmerkingen:

Irene zei

Joke dit is zó mooi, ben héél benieuwd naar de pagina's die er in komen! Zelf zijn we zo kritisch maar het scheef zitten heb je prima opgelost..net of het van meet af aan zó bedoelt is!
XxIrene

Eri zei

Oh, wat zal je gebaald hebben dat je die prachtige kaart zo stevig en scheef geplakt hebt. Maar je hebt het super opgelost met die hoekjes. Het zou ook zonde zijn om dit kunstwerk niet meer te gebruiken. De achterkant is ook schitterend. Veel succes met de binnenkant.
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Owwww gossie, ik zou dat ook niet kunnen uitstaan hoor Joke, maar misschien zijn we te perfectionistisch! In ieder geval heel goed opgelost en het ziet er weer prachtig uit een mooie opberger geworden voor je kunstwerkjes van inkt! Ik heb meteen de kleur oxide even gegoogeld en het is idd een hele mooie! Heb jij de Distress glaze en de embossing-glaze op you-tube al gezien? ook zo gaaf spul.
xx Gerie

Frouwkje zei

Owwwww............wat zal je gebaald hebben dat het scheef zat :-(
Maar jij weet altijd wel een oplossing te bedenken. Zo zie je het niet meer. Ik vind het altijd zo knap hoe je het oplost en dingen bedenkt......en zelf albumpjes maakt.
Het album is supermooi!!!
De creatie die je er opgeplakt hebt en de achterkant vind ik echt zo mooi!
Ik ben benieuwd naar de binnenkant :-D
Liefs, Frouwkje

Elly zei

WAt is het mooi Joke!!!! En zo herkenbaar zo balen dan.
Ik weet zeker dat de binnenkant ook prachtig zal worden.
Groetjes Elly

Plony zei

Even over je blog gescrold om te zien wat je allemaal voor moois hebt gemaakt. Gaaf hoe jouw technieken veranderd zijn.....Leuk om te zien...en ook dit wordt vast een geweldig mooi project. Veel plezier met de voortgang...en dat scheef....daar zie je niets meer van joh.
Grts.Plony

gerda zei

Oh, dit is heel mooi geworden. Dat het scheef zat kan je helemaal niet meer zien, leuke oplossing. Ook de achterkant is fantastisch. Succes met het vervolg van dit prachtige project.

Martha zei

Mooi Joke dit begin van een art journal!
O wat herkenbaar, ik heb een abonnement op scheef,
dus ik moet ook nogal eens alle creatieve zeilen bijzetten, maar het is jou supergoed gelukt, mooi begin!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw dit is zo mooi gemaakt Joke, ik ben er helemaal weg van. Perfect én creatief opgelost met die hoekjes en in "art" is niets fout hè ;p alleen in ons hoofd...
Lieve groetjes Miranda