vrijdag 22 mei 2020

90 jaar...

Wat een leeftijd zeg!!!
Ik kreeg een poosje geleden een kaart van mijn vriendin Agnes en die vond ik zooooo mooi dat ik hem eigenlijk na wilde maken maar ik heb hem toch maar een klein beetje vernderd.
Ander kleur, andere vorm, andere tekst maar wel hetzelfde idee.


Ik ben er wel tevreden over...
Deze vlinder van Magnolia  is en blijft mooi en zal ik zeker weer eens iets meer gaan gebruiken...


Aan de achterkant een standaardje gemaakt en de onderkant iets afgesneden anders rolt hij weg...

Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend en we hopen dat de temperatuur een beetje overeind blijft!!!

Liefs Joke

16 opmerkingen:

gerda zei

Oh, dit is zo mooi. Prachtige kleuren combo in deze zachte tinten. Een echt juweeltje.

Kaartenkraam zei

Wat een beeldschone kaart. De dessinpapiertjes passen heel mooi bij elkaar en de kleuren zijn schitterend. Erg mooi gedaan!

groetjes van Ank

Cobie zei

Prachtig kaartje Joke. En die kleur .. zo mooi .. dat maakt de kaart heel bijzonder.
Groetjes Cobie

Annie H zei

Prachtkaart, mooie papiertjes, ik ben ook wel fan van ronde kaarten.
Groetjes, Annie

Scraptastisch zei

Negentig jaar wat een mijlpaal hè Joke ik hoop dat deze mw. veel kaarten krijgt op haar verjaardag! Heel mooi gedaan Joke en ook herkenbaar dat er mooie stansen te lang niet gebruikt worden wat een mooie vlinder altijd leuk roosjes op het lijfje, heel mooi kaartje!!!
Fijn weekend hoor en het word weer mooi weer!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Prachtige, chique kaart Joke,
heel mooi met de vlinder als blikvanger..
Groetjes,
ANsx

Eri zei

Je kaart is een pareltje geworden Joke. Wat past alles mooi bij elkaar, En wat blijft hij mooi staan op deze manier.
Groetjes, Eri

Els zei

Een pracht kaart heb je gemaakt en slim om een stukje van de standaard af te snijden.
Geniet van je weekeinde Joke.

Elly zei

Prachtige kaart Joke! En wat een mooie combi ook.
Fijne dag vandaag.
Groetjes Elly

Martha zei

Mooi dit kaartje, Joke!
Wat heb je prachtig designpapier gebruikt !
De vlinder centraal heel mooi!
Daar zal de ontvanger herl blij mee zijn!
Liefs Martha

Hobby Hoogland zei

Wat een prachtige kaart voor een 90 jarige en hele mooie kleuren combinatie.wat een leeftijd dan moeten wij nog even . Nu eerst maar gezond blijven en geen corona krijgen.
Fijn weekend.
liefs Marjan.

Frouwkje zei

Prachtig!! Joke.
Mooie vlinder ook.
Liefs, Frouwkje

Josje zei

mooie kaart hoor joke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een beauty Joke. Mooie opbouw en mooie kleuren. Heel feestelijk met die sierlijke vlinder. Lief afgewerkt met die bloemetjes op het lijfje van de vlinder en op het sierlijke strikje. Ik vind hem top.
Lieve groetjes Miranda

Mariann Jakobsen zei

This is so beautiful!!! Love the layers and the butterfly! So elegant!

Marjan zei

Supermooie kaart!! Zo gaaf in deze tere tinten en met de prachtige vlinder! Een heel chique kaart, Joke.