maandag 16 maart 2020

Mini album

Ik zag pas op you-tube een mini album van 7 x 10  cm en vond hem erg leuk om een beetje na te maken maar dan in een andere maat, 9 x 9 cm.


De wol van het schaapje heb ik uitgestansd uit een wattenschijfje en dat geeft een leuk "wollig" effect!


Ook een bloemenboom er bij gedaan en een vlindertje...



Er zitten lekker veel bladzijden in zodat er heel wat fotootjes in kunnen...


En drie ruimtes waar een label in kan voor een leuke tekst of ook foto's.

Nu ga ik eerst eens bij jullie allemaal kijken want ik heb behoorlijk lang niet meer achter de pc gezeten....

Ik wens jullie allemaal een rustige week en blijf zoveel mogelijk weg bij iedereen.
Ik heb laten weten dat ik even geen bezoek ontvang, zelfs niet van mijn kinderen en ze waren het daar gelukkig mee eens.

Hoop dat deze narigheid heel snel voorbij is...

Liefs Joke

16 opmerkingen:

Cobie zei

Super leuk!
Groetjes Cobie

gerda zei

Oh, waw dat ziet bijzonder mooi uit. Ik ga dit jaar ook een album maken over het eerste levensjaar van een kleinkind dat verwacht wordt in mei.

Eri zei

Wow, wat een prachtig mini album Joke! Wat is die bloememboom gaaf zeg! Je komt vast de tijd wel door om nog meer van zulke mooie creaties te maken.
Groetjes, Eri

Annie H zei

Oh wat een lief boekje met dat schattige schaapje en leuke papiertjes, ook een topper hoor !
Groetjes, Annie

Creanita60.blogspot.nl zei

Schitterend geworden Joke
Groetjes Anita

Jannie den Butter zei

Je boekje is superrrr mooi Joke!
Dat ziet er heel gezellig uit.
Wat een werk zal dat geweest zijn.
Groetjes Jannie

Scraptastisch zei

Wat een fraai baby album Joke het ziet er op de foto groter uit maar zeer leuk 9x9cm. Prachtig om zo'n lief boekje tot iets persoonlijks te maken, top!!! Ik denk dat corona niet zo snel voorbij is als je de berichten hoort! Pas maar goed op jezelf!
xx Gerie

Els zei

Een heel leuk albumpje heb je gemaakt, waar je schattige foto's in kan plakken.

Ans Gilbert zei

Ik vrees dat deze narigheid nog heel lang gaat duren, ik mag hopen dat niet 60 tot 70% van alle Nederlanders besmet gaat worden..
Ik vind je boekje echt super, wat heb je een mooie kaft gemaakt,
Ansx

Josje zei

Wat leuk en wat een werk heb je hier aan gehad

Marlies zei

Een hele mooie vrolijke album met een schattige schaapje erop. Super mooi gemaakt. Groot gelijk dat je geen bezoek ontvangt. Hopelijk kom je de tijd goed en gezond door. Groetjes, Marlies

Martha zei

Hoi hoi Joke
Wat leuk zegdit foto albumpje, schattig met dat lieve schaapje!
Liefs Martha

Hobby Hoogland zei

Hoi Joke.
Wat een prachtig boekje ,leuk papier gebruikt en het schaapje en boompje voorop op de kaft , zo lief, echt weer een kunst werkje.nou ja werkje zeg maar werk ,lijkt heel makkelijk maar vergt toch wel veel tijd.De komende maanden hebben we heel veel tijd want het wordt rustig om ons heen,heb mijn kinderen ook verteld dat ze maar weg moeten blijven.
Zoveel mogelijk in huis blijven en dan maar hopen dat het je deurtje voorbij gaat.
Voor iedereen pas op, en hoop dat als je het krijgt het in milde mate is.
Sterkte allemaal.
groetjes Marjan.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat leuk om zo'n klein mini-album te maken Joke. Mooie kaft met dat wollige schaap en lieve bloemetjes. Ook de binnenkant ziet er tiptop verzorgd uit, heel mooi.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Hallo Joke,
Prachtige album heb je gemaakt!Leuk dat je volger bent geworden bij mij, en ook jij hebt prachtige creaties hier. Vanaf nu zet ik je ook in mijn lijst.
Wens je een fijne dag toe...en net als iedereen kijk goed uit en hopend krijgen we het met zn allen opgelost.
Groetjes Elly

Frouwkje zei

Wat een supermooi album is het weer Joke!!
Het blijft zo gaaf dat je zo´n schaapje met een wattenschijfje hebt uitgestanst!!
Het album heeft prachtige, zachte kleurtjes.
Pas goed op jezelf!!
Je hebt groot gelijk dat je even geen bezoek ontvangt en ook heel fijn dat je kinderen het daar mee eens zijn.
Liefs, Frouwkje