dinsdag 3 maart 2020

Kerst...

Na het uitproberen weer even een kerstkaart tussendoor gemaakt. Ook dit papier is van Reprint en bijzonder mooi!


Dit model kwam ik tegen bij mijn laatste nieuwe volger, Gerda, en ik vind hem zo mooi dat ik hem even "geleend" heb...dank je wel Gerda.


Binnenin een kaartje om de goede wensen even op te schrijven...


En nog even een foto van de kaart als ie iets open staat ...


En nog even rechtopstaand.

Was erg leuk om te maken en ik ga nog eens verder kijken op haar blog want er staat zoveel op wat ik ook nog een keer wil lenen, ze maakt prachtige dingen!

Vandaag gelukkig weer even het zonnetje gezien en alles begint al lekker uit te lopen...van mij mag het voorjaar beginnen.

Allemaal een fijne week en tot de volgende keer.
Liefs Joke

11 opmerkingen:

gerda zei

Ik had dit ideetje "geleend" van Ineke Beezemer. Blijkbaar valt het modelletje in de smaak. Wat heb je er een pracht van een kerstkaart mee gemaakt. SUPER !!!

marian zei

Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt. Inderdaad een erg leuk model.
Groetjes van Marian.

Eri zei

Wow, het is een prachtige kaart geworden! Ook al door het mooie papier dat je gebruikt hebt.
Groetjes, Eri

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kaart Joke, het is ook een heel leuk model, ik heb er een mannenkaart mee gemaakt, komt maandag op mijn blog,
Ansx

Hobby Hoogland zei


Een mooie kerstkaart ,en leuk patroontje. Was nieuwsgierig naar de blog van Gerda en heb deze bekeken ,stonden leuke dingen op .
groetjes Marjan.

Martha zei

Hoi hoi Joke
Prachtig geleend van Gerda, krijg er ook gelijk zin in, heel mooi model en prachtig uitgevoerd!
Ik zit momenteel in het zonnetje buiten, heerlijk!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een heel leuk model heeft deze prachtige kerstkaart Joke. Mooi in dat frisse rood-wit. Gezellig toch hè om tijdens het bloggen ideetjes op te doen? Er is zó veel talent in blogland vind ik :)
Lieve groetjes Miranda

Marlies zei

Een hele mooie chique kerstkaart Joke. Een heel leuk model en mooi papier. groetjes, Marlies

Jannie den Butter zei

Je kaart is super gaaf Joke!
Wat een leuk model is dit!
De kleuren zijn ook prachtig!
Groetjes Jannie

Annie H zei

Prachtige kaart Joke. Leuk dat je het blog van mijn vriendin Gerda ontdekte, ze maakt hele mooie kaarten altijd piekfijn afgewerkt.
Groetjes, Annie

Josje zei

Wat een mooie kerstkaart is dit