zaterdag 11 januari 2020

Sometimes miracles come in pairs...

Hoe leuk is dat...zwanger van een tweeling!!!



En wat leuk om daar een kaartje voor te maken!


De muisjes kwamen erg goed van pas...

Ik heb kort geleden een nieuwe I-pad gekocht en nu kan ik hierop niet meer reageren op jullie blogs...
Zijn er meer mensen die daar last van hebben?
En is er iemand die mij kan vertellen hoe ik dit aan moet passen?
Ik heb mijn pc niet dagelijks aan en daarom duurt het nu wel eens lang voor ik een reactie geef. 
Ik zou dat graag weer op mijn I-pad kunnen doen

Iedereen een fijn weekend en tot de volgende keer....

Liefs Joke

12 opmerkingen:

sjanie zei

Wat een schattig kaartje, Joke.
Met je probleem kan ik je helaas niet helpen.
Zelf heb ik ook pas een i-pad en kan er wel reacties mee geven en berichten plaatsen op m’n blog.
Hopelijk gaat het bij jou ook nog lukken.

Groetjes, Sjanie

Eri zei

Wat een leuke kaart met Moeder muis en de twee kleintjes! De tekst is er superleuk bij.
Ik heb over dat probleem al eens vaker gehoord, maar ik heb zelf geen Ipad.
Groetjes, Eri

Petra zei

Prachtige kaart heb je gemaakt, echt een schatje.

Ik heb het ook gehad als ik mijn blog open had in Safari dan kon ik nergens reageren. Nu open ik in Google , ontwerp, leeslijst en kan weer reageren. Ik hoop dat het voor jou ook werkt. Veel plezier met je nieuwe iPad 👍🏻

Lieve groet,
Petra

Martha zei

Hoi hoi Joke
Ah wat leuk dit kaartje metdie muisjes, ik ben helemaal verliefd en wat mooi verwerkt tot een kaartje!
Ik heb een tablet aangestuurd met Android, ik blog via mijn google account. Op mijn vaste computer maak ik de blogberichten, omdat op de vaste computer mijn fotobewerkingsprogramma staat. Maar in principe kan ik op mijn tablet ook een blogbericht maken.
Succes!
Liefs Martha

Frouwkje zei

Wat een superschattige kaart, Joke.
Echt weer heel erg leuk gedaan <3
Met je vraag kan ik je niet helpen, ik heb geen Ipad.
Succes en veel plezier met je Ipad.
Liefs, Frouwkje

Hobby Hoogland zei

Wat een leuke kaart is ook een feestje om te maken ,leuk voor een tweeling.
Aan je probleem kan ik je niet helpen, ben al blij dat ik zover ben dat ik iets op mijn blog kan zetten. nu nog aan de challenge meedoen. Nieuw jaar dus nieuwe kansen.
groetjes Marjan.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je een leuke kaart gemaakt voor iemand die zwanger is van een tweeling Joke. Die tekst en die muisjes, echt helemaal leuk. Met je vraag over je ipad kan ik je helaas niet helpen, succes.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Beeldig kaartje voor de tweeling Joke...1 baby is al een wonder, maar twee baby's helemaal bijzonder!!!
Ik zag je test op het blog vast met je I-pad gedaan??? ik kan je echt niet helpen heb zelf ook altijd hulp nodig met dit soort dingen. Zelf geef ik ook reacties met de I-pad maar dat is voor me geïnstalleerd! Ik hoop dat iemand jou ook kan helpen!
xx Gerie

Plony zei

Wat een superschattig kaartje is dit geworden...voor een bijzondere gelegenheid ook. Echt heel leuk gedaan. Wat je I-pad betreft kan ik je helaas niet helpen want ik doe alles op mijn laptop. Ik zou dus niet weten hoe dat anders is als een I-pad....anders had ik je met heel veel plezier willen helpen.
Ik hoop dat je er snel uit bent hoe het zit.
xxx Plony

Ans Gilbert zei

Wat een schattig plaatje en leuk om daar de muisjes voor te gebruiken. Ik blog op mijn telefoon, heb daar een app voor geïnstalleerd,
Ansx

Marlies zei

Een hele mooie kaart met een leuk design en schattige muisjes. Ik kan je ook niet verder helpen met je I-pad, ik heb er geen. groetjes, Marlies

Jannie den Butter zei

Een super lief kaartje weer Joke!
Schattig met de muisjes erbij!
Misschien kan je het vragen bij
een winkel die de I-pad verkoopt.
Hoop voor jou dat het gaat lukken.
Groetjes Jannie