dinsdag 7 januari 2020

Endelijk...de explodingbox...

Ik had ze al zo vaak gezien, de explodingboxen maar ik was er nooit toe gekomen om er één te maken tot ik hem zag van Emilia Sieradzan. Toen was ik verkocht...


Ik heb hem in dezelfde kleuren gehouden omdat dit toevallig mijn meest favoriete kleuren zijn.
Ik weet het...van Emilia is ie véél mooier maar zij is dan ook een ware kunstenares!!!


Ik heb wel een beetje afgekeken ;-)


En ben eigenlijk best wel heel blij met mijn resultaat!


Nog even alles bij elkaar...


en het moeilijkste...de bloemenvaas.

Als ik het weer moest doen zou ik deze anders doen maar hij is zo best wel leuk.
Ik had hem iets meer een bol willen hebben maar ja, ik ben 3 x opnieuw begonnen en beter dan dit werd het niet. Een mens moet ook een keer tevreden zijn...

Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden...

Fijne creatieve week en tot de volgende keer!!!

Liefs Joke

14 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

hoi Joke .
Wat een prachtig doosje , en moet hier tevreden mee zijn slaat natuurlijk nergens op , want hij is prachtig.Ook een ware kunst werk.
Mooie kleuren bij elkaar, en je vaasje in het midden ook prachtig.
Leuke bloemetjes gemaakt.
Dit zullen ze echt heel mooi vinden.
groetjes Marjan.

Hobby Hoogland zei


Tip. Weet niet hoe je de bloemetjes op het vaasje hebt geplakt. Gebruik een halve piepschuim bolletje wordt het misschien wat ronder.
groetjes Marjan.

Scraptastisch zei

Wat kan Emelia mooie dingen maken hè, maar ik vind jou ook een kunstenares hoor! Zelf heb ik er ook een keer één gemaakt en is nog best een klus! Ik vind het een prachtige exploding box en jij kunt weer wat weg strepen van je to do lijsje! Fijne avond verder,
xx Gerie

Frouwkje zei

Wat supergaaf!! met het bloemenvaasje.
Ik vind het kunstig! Echt heel mooi gedaan.
Je mag meer dan tevreden zijn.
Liefs, Frouwje

Corry zei

wat een prachtig doosje heb je gemaakt , wat een klus , maar resultaat is super
Ik heb even rondgekeken op je blog . Heel mooi allemaal .Daarom ben ik je dan ook gaan volgen .
Kk wil je uitnodigen om ook eens op mijn blog te komen kijken,
En misschien wil je mij ook volgen?
mijn blog is corryscardandcreations
groetjes Corry

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat mooi Joke. Je mag super tevreden zijn vind ik. Mooie kleuren en dan de verrassing van dat vaasje als middelpunt. Ik ben er weg van.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Hoi hoi Joke
Ah wat is dit mooi zeg, prachtig gemaakt en zo netjes!
Leuk dat bloemenvaasje in het midden, knap gemaakt!
Ook de kleuren vind ik prachtig
Liefs Martha

Eri zei

Nou, ik vind jou ook een ware kunstenares, dat heb je ook al wel bewezen met je andere projectjes! Deze box is echt prachtig geworden en heel mooi van kleur! Fijne dag!
Groetjes, Eri

Jannie den Butter zei

Je doosje is super gaaf Joke!!
Daar is niets mis mee hoor!
Ook de bloemen zijn prachtig.
Ik vind het heel knap gemaakt.
Groetjes Jannie

Lia zei

Dit is prachtig!! Ik zit vol bewondering te kijken...
Lia xx

Ans Gilbert zei

Prachtige creatie Joke, echt super met het vaasje als middelpunt.
groetjes, Ansx

Annie H zei

Ook nog nooit gemaakt maar nu heb ik er weer een schitterend voorbeeld bij. Ja hoor het is een prachtwerkje geworden, zelf ben je natuurlijk niet vlug tevreden over eigen werk, ken ik. Heel mooi papier en leuke bij passende bloemetjes en accessoires heb je gebruikt, kortom hééééél erg geslaagd !
Groetjes, Annie

marian zei

Super mooi geworden hoor je exploding box , je kunt dik tevreden zijn met dit project.
Groetjes van Marian.

ursula zei

Wow, your exploding box is beautiful, another project I have tried over and over and never been happy with it...luv Ursula xx