woensdag 1 januari 2020

De beste wensen!!!

Met dit kaartje wil ik graag iedereen die het zo leuk maakt om te bloggen een geweldig goed en creatief jaar wensen.
En ook voor iedereen heel veel gezondheid, het belangrijkste wat er is!!!



Ik vind het altijd zo leuk als ik zie dat mijn blog goed bezocht wordt en ik leuke reacties lees!
Het liefst zou ik jullie allemaal een kaartje willen sturen;-)

Ik verheug me ook op de mooie dingen die jullie mij dit jaar ongetwijfeld gaan laten zien!
We gaan er met z'n allen weer een fantastisch jaar van maken!

Liefs Joke

12 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat een prachtige binnenkomer voor het nieuwe jaar Joke. Supermooi en het donkergroen geeft lekker pit aan de laagjes.
Ook voor jou een goed en gezond 2020 met veel creativiteit gewenst.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Ik wens jou ook een Gezond, Vreugdevol en Creatief 2020, en hoop nog heel vaak je blog te bezoeken. Deze eerste kaart van het jaar is een plaatje, en de bloemen zijn prachtig.
Groetjes, Eri

Hobby Hoogland zei

Hoi Joke ook voor jou de goede wensen en een goede gezondheid voor het nieuwe jaar.Dat we nog maar veel mogen genieten van elkaars blog.
Je kaart is weer prachtig.
Groetjes Marjan.

Scraptastisch zei

Een fantastisch 2020 Joke met bomvol goede gezondheid en weer lekker genieten bij elkaar het nieuwe jaar! Gaat niet iedereen een kaartje sturen hè! Wat dat betreft zit ik ook aan mijn max!!! Maar zo kan het ook prima en je nieuwjaars kaartje vind ik weer een topper!!!
Lieve groetjes Gerie

Jannie den Butter zei

Jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar!
Je kaart ziet er super mooi uit Joke!
We kijken uit naar de volgende creaties.
Groetjes Jannie

Frouwkje zei

Prachtige kaart!! Joke :-D
Ik wil jou ook hier nogmaals een goed en creatief jaar wensen. Met wat jij zegt heel veel gezondheid, wat echt het belangrijkst is (naar mijn idee).
Fijne dag verder!
Liefs, Frouwkje

Ans Gilbert zei

Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2020. Je hebt een mooie, chique kaart gemaakt,
Groetjes Ans

Martha zei

Hoi hoi Joke
Wat een leuke mooie kaart om het nieuwe jaar mee te beginnen!
Voor jou ook een heel goed gezond en cratief 2020!
Hartelijk bedankt voor de lieve email die je hebt gestuurd!
Liefs Martha

marian zei

Hallo Joke, Hartelijk bedankt voor de vele bezoekjes aan mijn blog het afgelopen jaar. Ik blijf je volgen hoor, want je maakt zulke prachtige dingen. Deze kaart is ook weer schitterend en ik wens je een gelukkig, gezond en vooral creatief 2020.
Groetjes van Marian.

Annie H zei

Ik kom ook even een rondje doen om je een goede gezondheid te wensen en hopen dat de creativiteit dan wel volgt en we mekaar mogen blijven inspireren. Je bent alvast goed begonnen met deze kaart, prachtig hoor!
Groetjes, Annie

sjanie zei

Voor jou ook de beste wensen, Joke.
mooi kaartje heb je gemaakt.

Groetjes, Sjanie

Marlies zei

Jij ook de allerbeste wensen Joke. Een hele mooie chique kaart! groetjes, Marlies