maandag 23 december 2019

kerstkaarten...

Heerlijk om weer eens lekker kerstkaarten te maken...


Hij lijkt een beetje scheef maar dat komt omdat ik hem een beetje schuin van voren gefotografeerd  heb. Het was lang geleden dat ik een schudkaart gemaakt had en erg leuk om weer te doen...

***


Ook deze was erg leuk om te maken al is het wel totaal iets anders...




Ik denk dat ik nog even door ga met wat kerstkaarten vast voor volgend jaar ;-)
maar...ook nog een paar nieuwjaarskaarten waar ik niet aan toe gekomen was...


Iedereen fijne kerstdagen!!!

Liefs Joke





7 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh zowel je rozetkaart met schudgedeelte als de langwerpige kaart zijn heel mooi geworden Joke. Inderdaad heel verschillend maar dat is juist zo leuk tijdens het maken vind ik ;)
Lieve groetjes Miranda

Frouwkje zei

Ze zijn allebei prachtig! Joke :-D
Gaaf met het zilver papier achter de rozet (zo noem je dat toch.....rozet? ;-).
Voor jou ook hele fijne kerstdagen!
Liefs, Frouwkje

Eri zei

Wow, allebei je kaarten zijn prachtig geworden Joke. Heel verschillend van stijl maar dat maakt de hobby juist zo leuk! Ik wens je Fijne Kerstdagen toe!
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Ik hou ook van verschillende stijlen en vind ze allebei beeldig Joke! Ik hoop dat je genoten hebt van de winterfair en nu op eigen tempo nog lekker wat kerstkaartjes maken is toch heerlijk! Ik wens jou ook fijne dagen met lieve mensen om je heen en een nieuwjaar vol goede gezondheid en weer genieten hier van je creativiteit!!!
Kerstgroetjes van Gerie

Hobby Hoogland zei

Wat weer twee mooie kaarten. Nu even rust,of lekker voor je zelf wat doen .
Hoop dat de winterfair goed is verlopen. Hoop dat ik in het nieuwe jaar weer volop van je creatie´s kan genieten. wens je gezellige kerstdagen en een goede gezondheid voor het nieuwe jaar.
groetjes Marjan.

Jannie den Butter zei

Je kaarten zijn super mooi Joke!
Vooral de rozet vind ik prachtig!
Heel leuk gedaan hoor!
Een fijne dag morgen!
Groetjes Jannie

Annie H zei

Dat geloof ik best dat een kaart weer wat afwisseling is na de vele doosjes. Mij heb je wel aangestoken hoor, ik heb ook een doosje gemaakt maar dat toon ik volgende week wellicht. Ronde kaarten vind ik altijd mooi en dan meteen ook met een schudgedeelte, heel schattig! Ook een hele geslaagde bloemenkaart hoor!
Fijne jaarwisseling, Annie