dinsdag 9 april 2019

Pasen en meer....

Ik ben weer heerlijk bezig geweest!!!
Begonnen met twee paastasjes voor de kleinkinderen Mirte en Tibbe.

Ze snoepen niet veel dus er mag niet teveel chocola in kunnen ;-)

Ik heb een combinatie gemaakt van twee ideetjes op de blogs. Ik zag een paastasje en ik zag een schuifkaart en omdat ik ze allebei erg leuk vond kreeg ik dit resultaat....







De tasjes zijn maar klein, 10 x 12 cm dus een mooi maatje...

***

Verder heb ik nog 2 saaie houten kistjes een nieuw leven gegeven....





Ik had mezelf de afgelopen week verwend met wat Pion papier, het is zo mooi om mee te werken!!!




Even vullen met wat kersenbonbons en er zal vast iemand blij worden...

Ik ben er in elk geval zelf al blij mee!!!

Fijne dag en tot ziens...
Liefs Joke


6 opmerkingen:

Frouwkje zei

Wat een superleuke tasjes heb je gemaakt voor je kleinkinderen Joke!!
Precies goed...........onze kleinkinderen mogen ook niet te veel snoepen ;-)
En die combinatie met de schuifkaart vind ik geweldig!!
Je 2 saaie houten kistjes zijn ook prachtig geworden.
Liefs, Frouwkje

Cobie zei

Geweldig.... super mooi wat je allemaal gemaakt hebt.
Groetjes Cobie

Petra zei

Wat een superleuke tasjes heb je gemaakt. Voor de kids geweldig zo’n schuifkaart . Leuk de houten kistjes zo mooi geoimpt .

Lieve groet ,
Petra

Martha zei

Hoi hoi Joke
Wat leuk verzonnen die paashaas schuiftasjes!
En zo mooi versiert!
En dat doosje is gewoonweg een juweeltje geworden,
wat heb je dat mooi gemaakt ook die pootjes geven een prachtig effect!
Liefs Martha

marian zei

Wat een ontzettend leuk idee, om die schuifkaart op de tasjes te verwerken.
En die twee kistjes zijn ook geweldig mooi geworden.
Zulke cadeautjes vallen altijd wel in de smaak.
Je hebt weer super mooie creaties gemaakt.
Groetjes van Marian.

Scraptastisch zei

Wat ben je weer goed bezig geweest Joke en die tasjes voor je kleinkinderen zijn reuze leuk met het schuif gedeelte was nog wel even priegelen denk ik in zo'n tasje! Je kistjes zijn ook geweldig en ik denk dat je wel heel goed ga verkopen op de fair, zo enig allemaal!
xx Gerie