zondag 14 april 2019

Het was genoeg maar toch...

Ik had genoeg verschillende modelletjes aan doosjes dacht ik.
Maar ja, dan zie je ineens van die hele kleine schattige bonbonnetjes in een doosjes en dan denk je toch weer "dat doosje ga ik zelf maken"...



Zijn ze niet leuk??? En ze zijn echt heel klein...het hele doosje is 12,5 x 7,5 cm!



En meteen nog maar één gemaakt met een andere sluiting. 
Ik vind het toch mooier met een magneetje maar dit is ook wel oké.

Aankomende week lekker van de zon genieten allemaal want het gaat er echt van komen!!!

Liefs Joke

6 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Hoi Joke ik weet hoe dat gaat ,zal ik dat nog maken of dat is ook leuk dat probleem heb ik ook voor zon markt. Het is toch moeilijk ,denk je daar vallen ze wel op en dan zit je er helemaal naast . Je bent wel druk bezig geweest ,heb even verder gekeken maar heel wat leuke dingen.
Dacht ben ik zolang niet op jullie blog geweest .Vindt je bon bon doosje mooi gemaakt alleen kan je mijn er niet blij mee maken. geen chocolade vind het niet lekker.Gelukkig zijn er mensen die er verzot op zijn, anders zou je ze niet verkopen.
Een hele fijne week en maar hopen dat ze het met het weer goed hebben.
groetjes Marjan.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw en ik vind die met de knoopjes juist heel leuk en origineel. Het zijn beide schattige doosjes Joke maar toevallig dat ik dacht :"hee dat is leuk.."
Mooi gedecoreerd weer, echt schattig. Van mij mag het wel wat warmer inderdaad, de wind is zó guur op het moment..brrr.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Het zijn 2 prachtige doosjes Joke, klein maar fijn, ik vind de 1ste het mooist,
Ansx

Frouwkje zei

Weer supermooi!! Joke :-D
Knap dat je dat zelf maakt, zonder patroontje??!!
Ach.........met patroontje zou ik het nog steeds heel mooi vinden ;-)
Liefs, Frouwje

Petra zei

Prachtig Joke, ook ik ben gek op doosjes maken. Deze is dubbel op mooi doosje en heerlijke chocolade.

Lieve groet,
Petra

Martha zei

Hoi hoi Joke
Ik vind het weer ware kunstwerkjes, heel mooi gemaakt!
Liefs Martha