zondag 10 februari 2019

Even iets anders...

Ik had een poosje geleden de mal van het draakje van Joy gezien en vond hem helemaal geweldig.
Ik dacht dus;"ik ga ook wat geboortekaartjes maken voor op de Bosfair".
Toen kwam mijn dochter met het idee om doosjes met sokjes en/of rompertjes te maken,
en daar ging ik dan...


Eerst 1 met het draakje...een heel gepuzzel welke kleur je nou voor welk onderdeeltje moest gebruiken maar ik ben er uitgekomen!


Toen nog een doosje in een andere maat met het girafje...zo'n superlief girafje vind ik dit....


de sokjes er in...


...en klaar!!!
Ik denk dat ik nog even witte sokjes ga halen maar deze had ik toevallig nog in huis.

Ik heb me heerlijk vermaakt op deze regenachtige dag...

Fijne avond allemaal...
Liefs Joke


6 opmerkingen:

Petra zei

Leuk gedaan Joke ik vind dit soort doosjes ook altijd leuk om te maken en te geven.
Lieve groet,
Petra

marian zei

wat een schatjes weer Joke. Echt super mooi gemaakt,
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je die doosjes mooi gemaakt Joke. Het was inderdaad heerlijk knutselweer vandaag. Ik vind dat jij altijd zo netjes werkt, het zit allemaal perfect op en in elkaar. Complimenten..
Lieve groetjes Miranda

Frouwkje zei

Zoooooooooooo supergaaf!! weer :-D
Prachtig Joke.
Zo heb je weer een mooi cadeautje.
Het is inderdaad altijd wel even een gepuzzel met die diertjes, maar wel superleuk hé?
Liefs, Frouwkje

Ans Gilbert zei

Jij bent toch echt wel een kei in doosjes maken, deze zijn ook weer supermooi,
Ansx

Annie H zei

Wow dit zijn echt juweeltjes hoor, de papiertjes zijn zo perfect op elkaar afgestemd, love it !
Groetjes, Annie