dinsdag 12 februari 2019

En weer een jongen....

Dit is in korte tijd al het vierde babykaartje voor een jongen...

Deze mal heb ik bij Ali Expresse gekocht en wat is ie superleuk.
Er zitten nog veel mee attributen bij dus ook erg leuk voor mijn babyalbums...


De binnenkant wat rustig gehouden, links een klein gedichtje en rechts kan iets ingeschreven worden.


En dan de achterkant van al mijn kaarten en doosjes want ze moeten natuurlijk wel weten wie het gemaakt heeft hahaha!


Fijne dag allemaal en tot de volgende keer...
Liefs Joke

4 opmerkingen:

Frouwkje zei

Superleuk weer Joke!!
Geweldige tekst!
En leuk je naamstempel erop ;-)
Liefs, Frouwkje

Scraptastisch zei

Wouw Joke wat een produktie bij jou ook vast veel voor de markt! Je babydoosjes zijnal giga leuk en dit jongens kaartje ook en wat een mooie stans van Alie, ga je vast veel gebruiken! Wie weet zie ik de "magic kaart ook eens bij jou terug, zou erg leuk zijn"!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Ook dit is weer een schattig babykaartje, leuke stansen heb je gebruikt van Ali, ik heb ook zo'n naamsticker op mijn kaarten,
Ansx

Cobie zei

Wat een super leuke babykaart!
Groetjes Cobie