donderdag 12 november 2020

Sorry....

...ik heb mijn papier even aan de kant gelegd...

 Ik heb een oude hobby weer opgepakt en ben daar best heel druk mee.


Ik heb deze heer beer gemaakt en het was weer zo leuk om te doen dat hij inmiddels ook een dochter heeft.


Ook de kleding heb ik zelf gemaakt, wat een gepriegel maar wat leuk is het!!!
Je snapt natuurlijk wel dat hier ook een mama bij gaat komen en daarna nog een baby.
Voorlopig ben ik dus wel even druk hiermee maar ik zal de jullie op de hoogte houden...

Fijne dag allemaal.
Liefs Joke


17 opmerkingen:

JanniedenButter zei

Wat een geweldige leuke beren Joke!
Zal zeker heel veel werk zijn geweest.
Ik was al bang dat je ziek was ,gelukkig niet!
Ben benieuwd naar de mama en baby!!!
Groetjes Jannie

Scraptastisch zei

Ik was ook al bang dat je ziek was Joke? Was van plan je een mail te sturen, maar gelukkig niets aan het handje maar beren druk, haha Ze zijn wel enig om te zien en je hebt het prachtig gemaakt!!!
xx Gerie

Hobby Hoogland zei

Ik dacht zou ik een mailtje sturen ,maar dacht waar bemoei ik mee. Je had het al beschreven dat je die ging maken ,dus rustig afwachten.
Prachtig zijn je beren en snap dat hier heel veel werk in zit ,maar we missen je voorbeelden wel hoor.
Slaakte echt een kreetje dat ik je naam zag staan ,gelukkig weer boven water.
Ik wacht het rustig af voor je volgende reactie.
Succes met mama en baby beer.
liefs Marjan.

Irene zei

BERE-LEUK Joke, super knap gemaakt en ik kijk uit naar de gezinsuitbreiding!
XxIrene

gerda zei

Oh, wat is de knap gemaakt. Succes met de uitbreiding van familie beer. Mis wel je mooie kaarten, doosjes enz....

Diny zei

Wow....wat zijn de beren prachtig Joke....ik geloof best dat je daar druk mee bent.
Het is natuurlijk lekker priegelwerk en als je eenmaal bezig bent ben je niet meer te stoppen....gaaf!
Ik ben al benieuwd naar de moeder en de babybeer!
Groetjes en succes,
Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een bere-leuk stel Joke. Leuk toch om af te wisselen? Mooie stof voor de vachten/pelzen . Ben nu al benieuwd naar de familie uitbreiding hihi.
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Leuk toch om ook andere dingen te doen? Ik ben ook druk bezig met kinderkleertjes naaien. Ook leuk om te doen.
Maar wat knap vind ik dit zeg! En heel leuk dat je ook de kleertjes hebt gemaakt.
Groetjes Caroline

Els zei

Hartstikke leuk gemaakt Joke en het valt ook niet mee als je zoveel hobby's hebt.
Groetjes, Els

Martha zei

Ha wat leuk Joke
Jij bent ook echt van alle markten thuis!
Fijn dat je weer even in blogland bent!
Liefs Martha

Rosina zei


SUPER lief deze papa en dochter beer Joke...wat een gave kleertjes heb je ervoor gemaakt...Ik ben benieuwd naar de andere leden van het beren gezinnetje
lieve groetjes Rosina

Eri zei

Wow, wat zien jou beren er supergaaf uit Joke! Knap gemaakt, daar kruipt veel tijd in. De mama en baby beer komen toch ook even poseren als ze af zijn!
Groetjes, Eri

Elly zei

Oh wat mooi en super knap zeg.
Ik vind het heel mooi om naar te kijken, dus geen sorry dat het geen papier is wat je laat zien.
Benieuwd hoe dit gezinnetje eruit komt te zien,
Groetjes Elly

Neline zei

Wat leuk Joke!! Mooi gemaakt. Ik heb jaren geleden ook beren gemaakt, ging daar speciaal voor naar de berenbeurs in Ahoy! Leuke nieuwe materialen en patroontjes scoren. Vooral de miniatuur was favoriet bij mij. Als ik nu deze mooie beren van jou ziet, begint het weer licht te kriebelen;)
groetjes, Neline

Frouwkje zei

Wat zijn ze leuk, Joke!!!
En zelfs de kleertjes zelf gemaakt, knap!
Ik ben benieuwd naar de rest van de familie ;-)
Liefs, Frouwkje

marian zei

Woooow , Joke wat heb je een super leuke beren gemaakt. Echt heel erg mooi.
Ik ben altijd al een fan van beren geweest, ik heb er nog een paar.
Succes met de gezinsuitbreiding.
Groetjes van Marian.

Annie H zei

Wow wat een gave beren, jij bent ook van alle markten thuis knap hoor. Ik denk dat iedereen wel een zwak heeft voor beren en zeker als ze zo mooi gekleed zijn als deze.
Hou het gezond en maak af en toe nog een kaartje.
Groetjes, Annie