zondag 13 september 2020

Eindelijk...daar ben ik weer...

 Het heeft even geduurd maar hier is eindelijk weer een post van mij.

Ik had van iemand een hele mooie kast en een sitetable gekregen en daar wilden ze niets voor hebben. Nou zijn ze een paar maanden geleden opa en oma geworden van een kleinzoon en volgende maand komt er een kleindochter dus ik heb 2 albums gemaakt en dat is best veel werk....


Mason is inmiddels 3 maanden.
Ik kan er heel veel bij schrijven maar ik zou zeggen bekijk de foto's...











Het meisje is er nog niet dus daar moet de naam nog voor gemaakt worden...







Was weer heel erg leuk om een album te maken!!!

Van de week kom ik even bij jullie allemaal langs om te kijken wat ik gemist heb...
Fijne dag verder en tot de volgende keer....
Liefs Joke


19 opmerkingen:

Irene zei

Ik ben er stil van Joke, wat zijn ze allebei ongelooflijk lief en mooi, 2 schitterende albums en ik kan zoiets absoluut niet dus ik neem mijn petje af!!!
xxIrene

Martha zei

Woow Joke dit is geweldig ,
Wat mooi met elkaar gecombineerd!
Hier zijn ze toch zeker heel blij mee en wat een mooie sluiting!
Liefs Martha

gerda zei

Oh Joke, wat prachtig. Een schitterend cadeau. Alles zo mooi afgewerkt. Ik ga ook een album maken voor onze jongste kleindochter die inmiddels 4 maand is. Voor grote zus 3 jaar geleden ook gedaan maar die van jou zijn zoveel mooier. Hopelijk zal mijn 2de poging een beter resultaat zal opleveren.

Diny zei

Wow Joke....wat PRACHTIG!
Je hebt twee schitterende albums gemaakt.....dat kost zeker veel tijd.
Wat heb je mooi papier gebruikt....het ziet er heel leuk uit!
Wat zullen de opa en oma daar blij mee zijn!
Groetjes Diny

Eri zei

Tjonge, wat een schitterende albums, en superleuk cadeau! Wat een werk is dat geweest zeg, maar het resultaat is er dan ook naar! TOP!
Groetjes, Eri

Frouwkje zei

Een album maken is zeker veel werk, Joke!!
Maar wat zijn ze weer supermooi. Dat kan jij zo goed!
Ik vind ze prachtig!!
Een supermooi cadeau :-D
Liefs, Frouwkje

Els zei

Wat zullen ze blij worden van zo’n mooi album met vele leuke details
Je kan wel zien dat je veel tijd aan aan deze pracht albums besteed hebt.
Groetjes, Els

Hobby Hoogland zei

Hoi Joke,blij weer wat van je te horen en te zien ,wat zijn dit twee prachtige albums . Kan me voor stellen dat dit heel veel werk is geweest en dat je een tijdje in je hobby kamer heb gezeten.
Weet wat een tijd er in gaat zitten.
Dit is een pracht van een cadeautje ,en zal heel veel bewondering hebben.
Wat een mooi geheel en een leuke details gebruikt.
Ik kijk hier met veel bewondering naar.TOP.
Blij dat je weer terug bent in blog land , want begon je werk stukken te missen.
Maar dit is wel de kers op de taart.PRACHTIG.
Liefs Marjan.

Elly zei

Wauw Joke wat zijn die mooi zeg! Daar heb je zeker heel veel werk aangehad.
En wat zullen ze daar heel blij mee zijn.
Groetjes Elly

Marlies zei

Twee super mooie album Joke. Echt prachtig gemaakt met mooi papier, leuk design en details. Echt kunstwerkjes en een geweldig cadeau. groetjes, Marlies

Scraptastisch zei

Ik miste je al en nu begrijp ik wat je zo bezig hield. En ik weet hoeveel werk het is om een mooi baby album te maken. Ze zijn prachtig/perfect met al die extra pockets en flopjes erin en je papier en afwerking zijn prachtig! De Opa en Oma zullen super blij zijn met je albums!!!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat heb jij mooie albums gemaakt Joke. Elke pagina is een kunstwerkje op zich. Dat is echt een mooi en waardevol cadeau om te geven en te krijgen.
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Wat een prachtige albums heb je gemaakt. En ik weet dat het heel veel werk is, want ik heb ook al een paar albums gemaakt , en ook een in jongens variant voor mijn achterkleinzoon, van dat poezenpapier wat jij ook gebruikt hebt. Wat een schattig papier is dat hè. Ze zijn schitterend geworden dus zullen de ontvangers vast heel erg blij mee zijn.
groetjes van Marian.

Marjan zei

Nou, dat heb je echt geweldig gedaan, twee absoluut supermooie albums!! Wat een mooi cadeau, zo kun je toch iets terug doen voor wat jij kreeg. dat het heel veel werk is, weet ik. Heb ze ook wel gemaakt. Leuk om te doen, dat wel!

JanniedenButter zei

Dat ziet er geweldig mooi uit Joke!
Heel knap van jou ,alles is perfect.
Daar zal je zeker succes mee hebben.
Groetjes Jannie

Annie H zei

Ongelooflijk mooie juweeltjes heb je gemaakt en zoveel variatie binnenin. Wil ik ook ooit eens maken voor de kleinkinderen maar durf er niet goed aan te beginnen. Wat een mooi gebaar om zo’n mooie cadeaus te geven.
Groetjes, Annie

Josje zei

Wat heb je dit super mooi gemaakt daar zullen ze vast erg blij mee zijn

Bernadet zei

Joke, wat is dit waanzinnig mooi!!!
Echt geweldig hoe je dit gemaakt hebt.
Ja.... superveel werk is 't ook, maar echt..... waanzinnig!!!!

Grietje Jansen zei

Schitterende albums!!!
Dat is inderdaad wel heel veel werk geweest.
Zullen ze vast ook heel blij mee zijn.
Tja en je kunt nu eenmaal 1 ding tegelijk maken, en dit was zeker de moeite waard.

Grietje