vrijdag 20 maart 2020

Een tasje deze keer

Heel lang geleden heb ik hele kleine tasjes gekocht, 6 in een pak en ik heb toch zo'n spijt dat ik er niet meer mee heb genomen...ze zijn erg leuk om wat mee te doen.


Ik heb zoiets gezien op YouTube en vond hem zo leuk! Nou was ie daar wel mooier maar ja, het was van een professional denk ik ;-))
Ik ben hier ook heel blij mee! Het rechter gedeelte is op een stukje mica geplakt en dat geeft een leuk effect.


Dat deel met een strikje aan het hengsel gestrikt en kijk hoe leuk!
Het hangt er dus gewoon los voor...
Was weer leuk om te maken.

Nu ga ik maar wat kaarten maken voor mensen die wel even wat extra aandacht kunnen gebruiken in deze moeilijke tijd. 

Ik hoop dat jullie allemaal gezond blijven en dat het allemaal snel voorbij is!!!

Fijn weekend en tot de volgende keer!
Liefs Joke


13 opmerkingen:

marian zei

Wat een leuk cadeau tasje heb je gemaakt ,maar je baby albumpje vind ik helemaal te gek. Zo lief met dat lammetje. Ik maak ze ook altijd met een wattenschijfje. Ja het is een vervelende tijd. Ik blijf ook zoveel mogelijk binnen, mijn dochter of kleindochter doen de boodschappen voor me en zetten het voor de deur.
Niet leuk ,maar we moeten maar luisteren naar onze raadgevers.
Groetjes van Marian.

Scraptastisch zei

Ik moest lachen om je tekst, die was vast van een professional, hihi Je hoeft jezelf niet te onderschatten want het is een prachtige versierde tas en geen plakproblemen om het mica zo aan de tas te hangen, valt er niet af. Ook de mooie rozen op het tasje zelf met pasta (denk ik) heel gaaf! Pas ook goed op jezelf en fijn dat wij wel bij elkaar op bezoek kunnen komen!
xx Gerie

Frouwkje zei

Nee, zoals Gerie zegt hoef je jezelf echt niet te onderschatten!!
Ik vind het prachtig! En superleuk idee met met mica.
Pas ook goed op jezelf <3
Liefs, Frouwkje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou volgens mij ben jij ook een professional Joke, dat ziet er toch super uit? Leuk om zo eens andere technieken te proberen, van mij mag je er nog heel veel maken hihi.
Lieve groetjes Miranda

Caroline zei

Heel knap gemaakt hoor jij bent net zo goed! Ieder doet het op zijn eigen manier, ik vind het een beauty!
Groetjes Caroline

Eri zei

Toen ik net je berichtje las, dacht ik ook al, jij bent ook een professional, je maakt echt prachtige dingen, dit tasje is er ook een van, leuk die decoratie op het mica. Zorg goed voor jezelf!
Groetjes, Eri

Martha zei

Hoi hoi Joke
Dat is te weinig eer voor jezelf, jijnbent in mijn ogen ook een professional wat jij allemaal maakt!
Ook dit tasje vind ik super!
Ja barre tijden!
Liefs Martha

Cobie zei

Wat een gaaf tasje heb je gemaakt, en met dat stukje mica … dat is een Top idee! Pas goed op jezelf Joke.
Groetjes Cobie

Rosina zei

Wooow Joke wat een prachtig opgepimpt tasje...je brengt me op een idee ..ik heb hier nog enkele van liggen..dank je wel dat je me volger bent geworden..
groetjes en hou je gezond
Rosina

Elly zei

Je tasje is super mooi!! Ja ik heb dat ook weleens gedaan, zijn zulke leuke kadootjes zo.
Pas goed op jezelf en geniet van het zonnetje vandaag.
Groetjes Elly

sjanie zei

Wat een prachtig tasje heb je gemaakt, Joke. Leuk idee met dat mica en dat er los aan te hangen.
Het album uit je vorige post is ook geweldig!

Groetjes, Sjanie

Angela zei

Jij doet écht niet onder voor een 'pro' hoor!
Wat een schitterend tasje.... kan me voorstellen dat je spijt hebt dat je er niet meer gekocht hebt..... maar het is ook wel eens andersom. Veel voorraad en dat je niet weet wat je er mee moet.

Zorg goed voor jezelf en elkaar!
xxAngela

Annie H zei

Hey Joke jij moet echt niet onderdoen voor een professional hoor, jij hoort daar duidelijk ook bij. Dit heb je weer prima gedaan en dat losse stuk is wel gaaf hoor.
Hou het gezond en groetjes, Annie