zondag 4 augustus 2019

Toch weer doosjes...

Ja, ik heb er heel wat nodig denk ik.
24 augustus een kraam op de Heideweek in Ede en 7 september een kraam in Doorn.
Als ik dus in Ede veel verkoop dan heb ik niet genoeg voor Doorn. 
Later bijmaken gaat ook niet lukken want ik ga tussen de twee markten nog een weekje naar Spanje. dus maar even flink aan de gang...

Ik heb weer iets anders gemaakt. 
Een klein doosje met daarin lekkere pepermuntkussentjes.
Ziet er wel heel leuk uit vind ik zelf.




Ook heel leuk om te maken...

***

Dan nog een paar lekkere dikke repen, ook leuk om te doen. 
Niet zo groot dus kan ook voor een klein prijsje verkocht worden en ik hou van kleine prijsjes ;-)




Ik kom op deze manier wel heel lekker door mijn oude papier heen!
Ik had nogal eens de neiging om een hele voorraad tegelijk te kopen en dan zag je weer iets anders wat mooi was en dan daar ook maar weer wat van.
Dit "probleem" zullen jullie ongetwijfeld herkennen ;-)

Dit was het weer even dames...
Fijne week en tot de volgende keer.

Liefs Joke

6 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Hoi Joke
I'm even back in town, hihi Als het deze temperaturen blijven komt het wel goed met je voorraad voor de markten denk ik. En het papier probleem herkenbaar hoor! Nu koop ik een paar hele mooie vellen papier en is dan met een paar kaarten ook weer op. Het hele oude papier heb ik 4 jaar geledenaan een kleuterschool gegeven, want idd. dan ligt het maar te liggen! Succes hoor met je doosjes deze zijn weer super!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het zijn weer hele mooie doosjes en meteen gevuld met iets lekkers is het helemaal leuk om ze te kopen :) Je gebruikt heel mooi papier en mooie decoratie Joke dus volgens mij worden het hele gezellige kramen ;)
Lieve groetjes Miranda

Plony zei

Dit ziet er weer geweldig gaaf uit Joke. Mooi om te zien en ook nog eens lekker wat er in zit. Wie wil dit nu niet......
Die restjes papier....ja.....vertel ons wat hahahaa......maar ach.....er zijn ergere verslavingen. Soms maak ik wel eens papierblokken op en soms kom ik iets bij toeval tegen en denk ik....o ja....jou had ik ook nog hihihi. Toch heb je dat papier nodig hoor want je zult maar net dat ene designpapiertje nodig hebben wat je niet had gekocht....Dat kan toch niet....hahahaha
xxx Plony

Grietje Jansen zei

Ontzettend leuke doosjes en heel mooi gedecoreerd.

Grietje

Martha zei

Hoi hoi Joke
Jij bent nog wel eventjes zoet met het maken van je doosjes!
Ik vind ze zo leuk en mooi verschillend, ook fijn dat de prijzen niet al te hoog zijn dat verkoopt wellicht gemakkelijker!
Veel succes met het maken!
Liefs Martha

Annie H zei

Wauw wat heb je daar weer 'lekkere' doosjes gemaakt. Hele mooie papiertjes heb je gebruikt en prachtige afwerking, top hoor ! Van dat papier dat ken ik, toch maar ietsje meer kopen want dat laatste blad wil je toch wel houden ;-)
Groetjes, Annie