dinsdag 6 augustus 2019

Mijn favoriete Pion papier....

Zowel de kleur als het desin vind ik prachtig van dit papier.


Het toffifee doosjes heb ik veranderd. Eerst maakte ik alleen een wikkel maar ik vind een doosje toch net even iets meer hebben. De maat is ook zo leuk om er iets van te maken...


***


Nog een dikke reep...
Ik heb deze keer de bloemetjes van papier gemaakt om het geheel iets moderner te laten lijken.

***


En de pepermuntjes natuurlijk....toen was het papier alweer op :-(
Misschien ga ik nog wel een paar velletjes halen...

Iedereen een fijne hobbyweek! Het weer is er uitstekend voor...

Liefs Joke



6 opmerkingen:

sallysbitz2 zei

This is beautiful x
Love the colours used. At least the papers have gone & not whats inside, lol...yet!

I have a template for this type of chocolate holder. These will make perfect teacher gifts x

hugs sally x
sallysbitz2.blogspot.co.uk

bolletjelucky.blogspot.com zei

Inderdaad prachtig papier Joke en je hebt er weer hele mooie doosjes mee gemaakt. Het ziet er zó professioneel uit, mooi..
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Hoi hoi Joke
Ja een doosje is net wat professioneler als een wikkel en ja het dp vind ik ook erg mooi, prachtig resultaat!
Liefs Martha

marian zei

Prachtige doosjes zie ik weer voorbij komen. Heel erg leuk voor je kraampje.
Groetjes van Marian.

Ans Gilbert zei

Mooi Toffifee doosje, ook de andere verpakkingen zijn super.
De neef van mijn man woonde eerst in Amerika, sinds 5 jaar in Engeland
Ansx

Annie H zei

Oh ja dat papier is heel stijlvol en mooi van kleur, weer een prachtdoosje. Laatst kocht ik ook zo'n toffifees, nog geen doosje gemaakt maar de snoepjes die vind je hier niet meer terug hoor. Ooit nog eens een poging wagen.
Groetjes, Annie