zondag 9 juni 2019

Jammer.....

Wat jammer dat het gisteren zo hard waaide...
De Bosfair is afgelast.
Ik had me er al zo lang op verheugd en alles stond klaar en ingepakt...we moesten alleen de spullen nog in de auto zetten. maar vrijdagavond kwam er een mailtje dat het niet verantwoord was om de kramen op te zetten met windkracht 6.

Maar....de volgende morgen ben ik meteen gaan kijken of er snel nog andere leuke markten waren en toen kwam ik bij het Schaapscheerdersfeest in Rheden op 15 juni terecht.
Daar is een braderie bij met 150 kramen en het lijkt een groot spektakel te zijn.
Snel een mail gestuurd of er nog een kraam vrij was en ik kreeg een uur later al een telefoontje dat er nog wel een kraam voor me was. ;-)
Dus helemaal blij...
De dag maar besteedt aan , jawel hoor, nog even een paar doosjes.
Ik ben zo enthousiast over de ijscupdoosjes dat ik er nog maar even 2 bij heb gemaakt.


Nog één rechtop...


...en één liggend, ook heel leuk!

Nu maar weer opnieuw een week duimen dat het mooi weer wordt zaterdag...
Ik ga er wel van uit hoor ;-)

Ik wens jullie allemaal fijne pinksterdagen en tot de volgende keer.

Liefs Joke





10 opmerkingen:

Plony zei

Wat balen dat het niet doorging zeg.....maar het was wel terecht om het af te lasten denk ik. Hier was het tenminste bar en boos met de wind....gelukkig nu weer een stuk rustiger. Je hebt je tijd in ieder geval prima besteed met het maken van nog een paar van die supergave doosjes....die kunnen dan misschien volgende week wel weer mee. Ik zal mee duimen voor beter weer.
Fijne dag vandaag.xxx Plony

Annie H zei

Dat was pech maar wie weet was anders alles gaan vliegen, zou ook heel jammer zijn. Ik zie hier net het weerbericht op tv en ze geven hier voor volgende zaterdag 20° en zonnig lijkt me ideaal, dus duimen maar. Goed dat je weer aan de slag bent met je superleuke doosjes, ik vind ze enig !
Fijne zondag, Annie

Ans Gilbert zei

Dat was jammer dat het niet door ging, ik heb nog aan je gedacht. Gelukkig kun je ergens anders terecht met je mooie spulletjes, ook deze 2 doosjes zijn weer super,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wat jammer Joke maar gelukkig liet je je niet uit het veld slaan. Het was ook bar en boos en nu heb je nóg twee van die leuke doosjes kunnen maken. Ik vind die witte ijscups heel lekker..mmm.
Alvast veel succes dan a.s zaterdag en het lijkt mooi weer te worden ;p
Lieve groetjes Miranda

Petra zei

Oh wat jammer Joke en wat goed dat je de 15e kan. Deze zijn weer prachtig.

Lieve groet,
Petra

Scraptastisch zei

Ik heb zo aan je gedacht in de zin van Joke zal toch niet in haar markt kraampje staan? Dit kon ook niet hè met die storm ...onverantwoord! Maar wel een grote tegenvaller je was er al zo lang spulletjes voor aan het maken. In de herkansing a.s zaterdag, wat goed dat je meteen op onderzoek uit ging! Je doosjes zijn weer hele mooie kadoosjes geworden en wens je een hele gezellige dag en goede dag in Rheden!
xx Gerie

Martha zei

Hoi hoi Joke
Ah , dat was vast een tekeurstelling voor je zeg!
Maar wat fijn dat je volgende week alsnog mag en opnieuw voorpret!
Mooi zijn je doosjes weer!
Liefs Martha

Grietje Jansen zei

Prachtige doosjes heb je gemaakt.
Die van je vorige post vind ik nog het mooiste geloof ik, mooi romantisch.
Succes op de markt volgende keer.

Grietje

Frouwkje zei

Ach............wat jammer dat het niet doorgegaan is Joke.
Wat goed van je dat je gelijk bent gaan kijken of er nog een andere markt was.
Hopen dat het de 15e beter weer is.
Je hebt je dag zeker weer goed besteed.
De doosjes zijn weer prachtig!!
Veel succes en plezier de 15e.
Liefs, Frouwkje

Liefs Ineke zei

Hallo Joke,

Wat een leuke doosjes zijn dit zeg.

Liefs Ineke