zondag 2 juni 2019

IJscups...

Ik wist niet dat ze nog bestonden want ik ken ze al vanaf dat ik klein was en toen vond ik het al spannend om er één in de mond te stoppen...dat gevoel heb ik nog steeds een beetje....
de IJscups....


En wat fijn dat ze in zo'n mooi pakje zitten...


dan kan ik er zelf een mooi doosje omheen doen ;-)


Ik had deze meegenomen om er een doosje om te maken maar morgen haal ik er één om op te eten ;-)

Misschien toch nog een paar doosjes maken voor de kraam zaterdag???

Fijne dag en tot de volgende keer...

Liefs Joke


7 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Haha wat een nostalgie Joke, ja ik herken ze ook hoor, we worden oud, hihi Je hebt er weer een prachtig doosje om gemaakt! Gelukkig niet dit weekend op de markt....volgend weekend een beetje koeler is wel aangenamer en duimen voor regen vrij!
Fijne avond....xx Gerie

Frouwkje zei

Wat is het doosje weer supermooi!! Joke :-D
Je rozen en blaadjes passen ook zo mooi bij dit papier!
Liefs, Frouwkje

Annie H zei

Dit is wel een mooi model doosje en heel mooi versierd, schitterend geheel en zachte kleurtjes ! Ik denk dat je wel het mooiste kraam zal hebben zaterdag.
Fijne week, Annie

Cobie zei

Weer super leuk gemaakt. En eh... vergeet niet van je chocolaatjes te genieten... voor je het weet zijn ze weer op.
Groetjes Cobie

Martha zei

Hoi hoi Joke
O ja, die zijn lekker en zomaar op hihihi...
Wat heb je er weer een prachtig doosje voor gemaakt,
Zaterdag zal een topdag worden met al die mooie creaties van je!
Liefs Martha

Plony zei

Wat is het toch schattig zo'n doosje met lekkers. Zo leuk om te krijgen....dat wil toch iedereen wel. De mooiste cadeautjes maak je toch echt zelf hoor.....Supermooi.
xxx Plony

Hobby Hoogland zei

Hoi Joke zocht je op in mijn lijstje maar je stond ergens onderin ,,vind dat dat toch al heel snel gaan , en dan maar weinig reacties op je dingen die je maak vind ik wel eens jammer. Maar ik wilde je heel veel succes wensen morgen op de markt gaat vast wel lukken met zoveel mooie dingen die ik voorbij zie komen.Vraag me af of je nog tijd heb om het te lezen, want op de laatste dag van voorbereiding wil je nog van alles maken, heb ik wel tenminste.
Dit doosje kan ook weer mee, en lekker smullen van je ijscups.
SUCCES en we vernemen nog wel hoe het is gegaan.
groetjes Marjan.