zondag 5 mei 2019

Verwennerijtjes

Nog een paar doosjes met lekkers...


De toffiefee doosjes blijven leuk om te maken omdat je er lekker veel op kwijt kan...

***


Dit is een doosje van de Lidl met kleine verwen chocolaatjes. 
Zo leuk maar helaas...niet meer te krijgen.
Ze waren voor de Pasen volop in de winkel maar de schap is helaas nu leeg.
Ik hoop dat ze met Pinksteren weer komen want dan ga ik een lekkere voorraad inslaan.


We gaan weer een nieuwe week in maar ik zonder hobbyen.
Ik ga lekker een weekje naar mijn zusje en zwager. Zij wonen in Zuid Spanje dus even van de zon genieten!!!

Liefs Joke

10 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Bofbips wat heerlijk een weekje naar Spanje daar zou ik ook een weekje hobbyen voor op geven. Ga volop bijkletsen/genieten Joke en hopelijk mooi weer voor je! Je doosjes zijn weer supers met de mooie bloemen van MD! Fijne vakantie!!!!
xx Gerie

Marlies zei

Prachtige doosjes Joke! Heel leuk cadeautjes. Heel mooi gemaakt en ook een leuke bloemen stans heb je gebruikt. Fijne vakantie met hopelijk veel zon. groetjes, Marlies

Creanita60.blogspot.nl zei

Ohh heerlijk lekker genieten! En dit leuke doosje neem je vast mee als lekkernij
Groetjes Anita

Petra zei

Wat zijn ze weer leuk geworden mooie toef met bloemen erop en dan het lekkers binnenin. Heel veel plezier bij je zus, geniet ervan en hopelijk mooi weer. Mijn man en jongste dochter waren dit weekend in Francorchamps en die hadden sneeuw.

Lieve groetjes,
Petra

Hobby Hoogland zei

Wat lekker gezellig naar Spanje ,is het vast warmer dan hier op het ogenblik.Je doosjes zijn weer prachtig geworden.
Geniet , en we zien wel weer wat verschijnen.
groetjes Marjan.

Frouwkje zei

Wat zijn ze weer mooi geworden Joke!!
Geniet van je vakantie en de zon!
Liefs, Frouwkje

Ans Gilbert zei

Prachtige doosjes Joke,
Geniet van je weekje vakantie,
Ansx

marian zei

Prachtige doosjes heb je weer gemaakt, en geniet maar lekker van je weekje Spanje.
groetjes van Marian.

Annie H zei

Joke wat heb je die lekkere doosjes weer mooi versierd, love it ! Veel plezier in Spanje, geniet ervan.
Groetjes, Annie

Martha zei

Hoi hoi Joke
Wat een leuke doosjes heb je weer gemaakt!
Heel veel plezier in Spanje in de zon!
Liefs Martha