woensdag 15 mei 2019

2 felicitaties...

Ik ben weer terug van een weekje genieten in Spanje en heb voor jullie wat zon meegenomen!!!
Het was daar wel wat warmer maar met dit weer kun je nog iets doen ;-)

Ik had voor ik wegging nog iets gemaakt en ik ga er van uit dat het inmiddels is aangekomen op de bestemmingen...


Alle kleinkinderen zijn leuk om te krijgen maar de eerste is toch wel heel bijzonder!!!
Een heerlijk doosje Toffifee voor de opa en oma van Lieke...hun eerste kleinkind!


***


Dit kaartje is voor Martha en Richard .
Zij waren op 6 mei 10 jaar getrouwd en vierden dus hun tinnen huwelijk.


Het model kaartje is erg leuk.om te maken. Ik had hem gezien bij bolletjelucky.
Als je aan het lintje trekt komen er twee kaartjes tegelijk omhoog, een leuk effect.

Ik ga eens even kijken wat ik allemaal gemist heb de afgelopen week.
Ik had al wel gezien dat ik een nieuwe volger heb...welkom!
Ik vind het jammer dat je niet meer kunt zien wie het is want dan zou je ook even terug kunnen kijken maar dat gaat volgens mij alleen nog maar als iemand reageert,of doe ik iets fout? Dan hoor ik het graag...

Ik ga morgen weer lekker aan de hobby dus tot de volgende keer!

Liefs Joke


10 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Heel goed dat je de zon hebt meegenomen, je hebt het vast heerlijk gehad Joke. Het zijn weer speciaaltjes zowel voor de Opa en Oma van Lieke en de huwelijkse kaart...erg mooi!
En ja ik vind het ook altijd naar als volgers geen reactie achter laten dan zijn ze vaak onvindbaar, het is niet anders komt vast door de privacywet!
xx Gerie

Annie H zei

Heel lief dat je voor ons de zon meebracht we kunnen ze gebruiken. Je maakte weer 2 snoepjes hoor, heel verschillend en toch allebei top. Wat gebruikte je een mooie rand voor de 2de kaart en een heel leuk model, heel verrassend.
Zonnige groetjes, Annie

Marlies zei

Twee prachtige creaties Joke. Een heel leuk model van de trouwkaart en het doosje is zooo schattig. Allebei al cadeautje op zich. groetjes, Marlies

Martha zei

Hoi hoi Joke
Fijn je weer terug te zien!
Mooi gemaakte kaarten, ons kaartje hangt mooi te zijn bij ons aan de muur, bijzonder mooi gemaakt, hartelijk bedankt!
Ook het andete kaartje is heel mooi gemaakt!
Liefs Martha

marian zei

Je hebt een fijne vakantie gehad, en dat is belangrijk. En nu weer aan de freubel, met nieuwe inspiratie. Het doosje en de kaart zijn weer super mooi.
Groetjes van Marian.

Ans Gilbert zei

Klopt Joke, je kunt inderdaad niet meer zien, wie je nieuwe volger is.
Fijn dat je zo genoten hebt, alle 2 je kaartjes zijn weer heel erg mooi,
Ansx

Unknown zei

Thanks to all those out there who in one way or the other has been able to let the world know about this powerful spell caster called Dr Isikolo I was just searching the internet for some stuff then i came across an article about how Dr Isikolo was able to save and restore broken relationship in just 2 days and it was so so amazing and unbelievable. Before i came across the article i have been facing hard times in my marriage since my husband packed his things out of the house, So i contacted isikolosolutionhome@gmail.com through the contact that i copied out of the article. I must say that me contacting Dr Isikolo really worth it because through the help of Dr Isikolo my husband came back home and was pleading for our reunion. Any information you find about Dr Isikolo, kindly know very well that it is true and confirmed. If you are interested in reaching Dr Isikolo just contact him via the following contact: isikolosolutionhome@gmail.com You can also WhatsApp him on +2348133261196

Unknown zei

DR ISIKOLO heeft voor mij een loterij spreuk uitgesproken en ik heb 850.000,00 euro gewonnen. Lees mijn recensie en neem nu contact met hem op voor uw eigen loterij winnende nummers. Het is een zeer moeilijke situatie bij het spelen van de loterij en nooit gewonnen, of blijf laag fonds winnen tot 500 euro, ik ben het slachtoffer geweest van zo'n zwaar leven, het grootste fonds dat ik ooit heb gewonnen was 350 euro, en ik heb speel nu al bijna 8 jaar in de loterij, dingen veranderen plotseling op het moment dat ik online een geheim tegenkwam, een getuigenis van een voodoo-arts die mensen in allerlei lotnummers helpt, ik was niet snel overtuigd, maar ik besloot het te proberen , nu ben ik een trotse loterijwinnaar met de hulp van DR ISIKOLO, ik heb 850.000,00 euro gewonnen en ik maak dit bekend aan iedereen die de hele dag heeft geprobeerd de loterij te winnen, geloof me, dit is de enige manier om te winnen de loterij, dit is het echte geheim waar we allemaal naar op zoek waren, je kunt contact opnemen met Dr. Isikolo via zijn e-mail> isikolosolutionhome@gmail.com of Whatsapp hem op +2348133261196

Unknown zei

U KUNT OOK GROOT IN LOTTERIJ WINNEN MET DE HULP VAN DOCTOR ISIKOLO
Stel je voor dat je 's nachts enorm rijk wordt. Winnaar zijn van een loterij van meerdere miljoenen euro's zal zeker een levensveranderende gebeurtenis zijn voor bijna elke loterijwinnaar. Mijn naam is Joe Maquez en ik heb de som van 1.800.000 euro gewonnen. Ik weet dat veel mensen zich zouden afvragen hoe ik de loterij had gewonnen. Zou je me geloven als ik je vertelde dat ik het met spreuken deed? Ik ontmoette deze beroemde spell castler bekend als DR ISIKOLO en hij was degene die het voor mij deed. Hoe schokkend het ook voor mij was, mijn beroemde opmerking aan de pers was: "Ik ga me in mijn bed verstoppen." Nooit geloofde ik dat DR ISIKOLO me 's nachts rijk maakte. Als je je kans wilt maken om te winnen en net zo rijk te worden als ik, neem dan contact op met Doctor Isikolo via isikolosolutionhome@gmail.com of Whatsapp hem op +2348133261196 en je zult geluk hebben. Bedankt voor het lezen en ik hoop je aan de top te zien.

Unknown zei

Hallo mijn naam is Maria Denis. ik had een breuk met mijn verloofde ergens vier maanden geleden nadat ik in een enorme ruzie met haar raakte over een man waarvan ze beweert dat ze ze nooit eerder had gezien, ik vertelde haar dat de relatie uit woede voorbij is en ze verliet mijn huis die nacht. ik had gedacht dat ze me zou bellen, maar ze deed nooit alles wat ik kon, maar ze weigerde mijn beroep te accepteren omdat ik zoveel van haar houd, ik verloor bijna de hoop totdat ik dr. Isikolo kruiste en hem vertelde wat er aan de hand was, ik betwijfelde hem in het begin, maar het verbaasde me hoe hij me hielp mijn verloofde terug te krijgen. Daarom heb ik altijd een probleem met dr. Isikolo om me te helpen, zo heeft dr. Isikolo me altijd geholpen. ik ben blij dat ik in mijn leven contact heb met dr. Isikolo. maak nu huwelijksplannen, het is een wonder hoe hij me heeft geholpen haar terug te krijgen, want ik ben nu een gelukkige persoon. ook u kunt contact opnemen met Dr. Isikolo als u een probleem hebt. Dr. Isikolo is een krachtige arts, hij kan uw problemen voor u oplossen, zodat u ook een gelukkig persoon zoals ik kunt worden en hij doet goede dingen in mijn leven sinds ik hem ken. neem contact op met Dr Isikolo via isikolosolutionhome@gmail.com Je kunt hem ook Whatsapp op +2348133261196