vrijdag 26 april 2019

Victor

De kleine Victor is  geboren en mijn schoondochter vroeg of ik daar een kaartje voor wilde maken.
En ja...weer een jongenskaartje dus...


Een heel ander kaartje dan ik normaal maak maar ik vind hem wel mooi geworden.


Aan de achterkant een standaard en een vakje waar een kaartje in gestoken kan worden.

***


En dan nog een keer de sokjes omdat ik de vorige zo leuk vond ;-)


Zo ziet ie eruit vanaf de zijkant...


En dan de binnenkant...
Hij past in een envelop dus hij kan eenvoudig verstuurd worden.

Drie maal raden wat het volgende wordt....
Juist, nog één in het blauw!

Allemaal een hele fijne koningsdag morgen en ik hoop voor al die kleedjesmarkten en andere feestelijkheden dat het toch een beetje droog blijft!!!!

Prettig weekend...
Liefs Joke

7 opmerkingen:

Angela zei

Schitterende babykaarten Joke!
Victors kaartje is écht top.... hele mooie kleurencombinatie.
En wat een ontzettend lief sokkenhartje heb je gemaakt.... moet ik onthouden; zooo schattig!
Jij ook een heel fijn koningsweekeinde gewenst.

Scraptastisch zei

Het staat al op je kaartje Joke ...stoer en lief! en weer zo keurig afgewerkt! En je hart in meisjes uitvoering is ook weer prachtig en een hele mooie tekst op je sokjes...prachtige post weer!
Fijn weekend en lieve groetjes,
xx Gerie

Petra zei

Ik vind ze allebei ontzettend leuk. Het kaartje van Victor is niet wat wij gewend zijn van jou maar supermooi geworden. Mooie kleuren combinatie. Het hartje vind ik zo leuk bedacht van jou, 👍🏻👍🏻👍🏻
Heb je de 60 jaar niet mogen halen door echtscheiding of doordat je te vroeg afscheid moest nemen van je man.

Lieve groetjes,
Petra

Frouwkje zei

Ze zijn allebei weer superleuk Joke!!!
Het hartje is ook zooooooo schattig!
Liefs, Frouwkje

marian zei

Geweldig leuk idee die harten met sokjes. Zal best goed verkopen, kan niet anders.
Groetjes van Marian.

Martha zei

Hoi hoi Joke,
ah wat lief zeg dezecreaties!
Zo leuk het felicitatiekaartje voor Victor!
En de hartjes creatie helemaal top!!!
Liefs Martha

Creanita60.blogspot.nl zei

Ohh zo lief zowel voor het jongetje als deze leuke meisjes variant.
Groetjes Anita