dinsdag 23 april 2019

Kantjes???

Ik heb eindelijk weer eens iets met mijn kantjes gedaan...
Ik denk er eigenlijk nooit aan maar ik heb wel bakken vol natuurlijk dus maar even iets anders dan normaal...



Tja, het zijn niet veel kantjes maar het begin is er weer ;-)

***

Vorige week ben ik bij een demo geweest van Ineke Bezemer en daar zag ik een hele leuke hartjeskaart...
Maar ik denk tegenwoordig alleen nog maar in doosjes en kadoverpakkingen dus ik zag meteen iets voor me met babysokjes.



Het is precies geworden zoals ik me had voorgesteld dus ik ben weer helemaal blij!

Fijne week allemaal!

Liefs Joke


10 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Ja ik was ook altijd op kantjes jacht Joke, maar maak tegenwoordig ook andere kaarten, vind alles ook zo leuk, dus ben nog lang niet door de kantjes berg heen, hihi Maar op je doosjes staan ze wel erg leuk en geweldig vind ik je hartjes doosje, wat heb je die stans prachtig gebruikt en het is een schattig doosje geworden!
xx Gerie

Petra zei

Oh ik ben helemaal weg van je hartjesdoos. Wat heb je dit toch weer leuk gemaakt en bedacht.

Lieve groet,
Petra

Frouwkje zei

Wat zijn het weer prachtige creatie's Joke!!
Genieten weer.
Het kant is ook supermooi.
Ik ga vandaag nog weer even genieten van het mooie weer!! :-D
Fijne dag!
Liefs, Frouwkje

Liefs Ineke zei

Hallo Joke, wat vond ik het fijn je afgelopen zaterdag te zien. Wat heb je deze schitterend gemaakt. Precies hoe hij in jouw gedachten was. Ik vind hem erg mooi.

Liefs Ineke

Liefs Ineke zei

Hallo Joke, de bovenste is trouwens ook prachtig.

Liefs Ineke

Martha zei

Hoi hoi joke
Ja kantjes passen heel goed bij jouw gemaakte doosjes, goed idee!
Wat heb je een leuke verpakking gemaakt voor de babysokjes, leuk bedacht en bedanktvoor de tip!
Liefs Martha

Ans Gilbert zei

Leuke kaart en doosje met de kantjes, ook het hart met de sokjes is weer super,
Ansx

Plony zei

Kantjes....o heerlijk...ik ben er dol op hahaha....maar dat wist je al lang....Leuk geworden je doosje en je hart met babysokjes....wauwwwww.....Wat gaaf gedaan....wat een geweldig model zeg.....Dat is er 1 om te onthouden....te gek.
xxx Plony

Annie H zei

Kantjes daar zeg je wat, hier ook volle dozen en worden ook veel te weinig gebruikt. Je hartje is ook supermooi, weer een heel goed idee met die sokjes.
Fijn weekend Joke, Annie

marian zei

Wat zijn die hartjes met sokjes geweldig mooi.Weer een super idee van jou. En ook ik heb nog een doos vol kantjes en even vergeten. en die kantjes projecten van jou zijn ook heel erg mooi.
Groetjes van Marian.