zondag 3 maart 2019

zwart/wit...

Nou Frouwkje...kijk maar even de andere kant op want hier is echt geen kleur te bekennen ;-)
Gewoon zwart en wit...maar oh wat vind ik dit een leuke serie!!!


Ik had dit papier een poosje geleden bij iemand gezien en er stond bij dat het van Dini-design is maar ik kon het niet zo snel vinden...
Afgelopen week liep ik even mijn hobbywinkel in Ede in en daar lag het in héél veel kleuren!!!
Ik ben er dolblij mee!



Dit pepermuntkussentjes ligt wel heel nadrukkelijk voor het raam ;-)




Er komt nog een serie in zwart/wit, ook van Dini-design, maar die is overwegend zwart...

Het wordt slecht weer de komende dagen  dus ik ga lekker veel aan de hobby...

Fijne week allemaal!
Liefs Joke



10 opmerkingen:

Petra zei

Je serie ziet er weer gelikt uit, prachtig gemaakt. Ik vind het heel sjiek het zwart met wit. De doosjes prachtig versierd.

Lieve groet,
Petra

Frouwkje zei

Nou....nee hoor....ik heb niet de andere kant opgekeken.
Ik vind het heel leuk om te zien.
En het is weer prachtig gemaakt.
Alleen zal ik zelf niet zo snel iets in zwart/wit maken ;-)
Hoewel ik wel de silhouette stempels leuk vind.....dus wie weet...zeg nooit...nooit ;-)
Liefs, Frouwkje

Scraptastisch zei

Ik vind het heel erg mooi in deze papierkeuze en snap dat je er blij mee bent Joke, het is helemaal van deze tijd en jonge mensen houden hiervan! Weer een prachtige serie en ik kijk al uit naar de volgende!
xx Gerie

Martha zei

Hoi hoi Joke
Wat een mooi serie in zwart wit, prachtige creaties heb je gemaakt!
Liefs Martha

Annie H zei

Nou jij hebt zeker bewezen dat er niet altijd zoveel kleur bij hoeft, zwart-wit is prima. Ik vind het weer een hele leuke serie.
Groetjes, Annie

Ans Gilbert zei

Wat een mooie serie heb je gemaakt het papier is echt prachtig, ik was ook op zoek naar dat papier, kon het niet vinden, jij wel!
Ansx

Dora zei

Wow, wat ziet dit er gelikt uit. Schitterend gemaakt alles.

Cards en Box bij Lady M zei

Wat ziet dit er prachtig uit groetjes maartje

marian zei

Ik vind ook deze serie helemaal geweldig. Ook in zwart wit is het weer ontzettend mooi.
Groetjes van Marian.

Angela zei

Woww Joke wat een supergave serie weer! Zwart-wit is ook wel een keer mooi. Ken wel een aantal mensen die helemaal 'into the black&white' zijn :).
grt Angela