dinsdag 5 maart 2019

Gezellig samen hobbyen

Zo'n twee keer per maand komt Agnes bij mij hobbyen.
Ze kan geweldig mooie kaarten maken maar doet helaas niets meer met haar blog.
Vorige week had ze een hele mooie kaart gezien bij scraptastische hobby en die wilde ze wel graag namaken, tenminste, het model dan...

Ik heb Agnes en Scraptastische hobby doorgelinkt maar zou heel graag die namen in een een andere kleur hebben...nu zijn ze alleen wat lichter en valt het niet op dat de link er is. Heeft iemand een tip voor mij hoe ik dat kan doen???

Ik heb ook gekozen voor babykaarten...



Het is echt een heel leuk model!!!

Dit even tussendoor, nu weer aan mijn doosjes ;-)

Fijne dag!!!
Liefs Joke

10 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wat leuk om te lezen dat Agnes nog wel kaartjes samen met jou maakt, ik bezocht ook altijd haar blog en ja ze is al een hele poos uit blogland, doe haar de volgende keer de groetjes! En wat leuk dat jullie geïnspireerd werden door mijn kaartjes! Het is echt een heel leuk model om te maken het worden schattige kaartjes en die van jou dus ook! Als ik een post maakt en een link plaats in jou geval van Agnes en mij kun je die vetter maken met de B boven in je balk, ook naderhand kun je dit doen in bewerken van je post. hoop dat het duidelijk is zo en anders weet je me te vinden, hihi
xx Gerie

Dora zei

Prachtige kaarten. Wat heerlijk zo met z’n tweeën aan de knutsel.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel gezellig om samen te knutselen en Agnes volgde ik ook inderdaad. Mooie babykaarten Joke, lief met die muisjes en het model vind ik ook erg leuk. Je hebt alles weer tiptop uitgewerkt en op elkaar afgestemd, ik vind dat genieten :).
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Ook ik ik was een volger van Agnes, jammer dat ze niet meer blogt. Het zijn schattige kaartjes, heb jij ze ook 10x10 cm gemaakt?
Ansx

Petra zei

Ook ik was fan van Agnes en wat superleuk dat jullie nog samen knutselen. Doe haar de hartelijke groeten van mij de volgende keer.je hebt weer top kaarten gemaakt , alles ziet er tip top uit.

Lieve groet,
Petra

Hobby Hoogland zei

Wat weer twee leuke kaartjes met de muisjes erop ,die zijn wel heel leuk om te gebruiken je ziet ze dan ook in allerlei variaties voorbij komen.
Als je mijn blog gelezen hebt zie je dat ik ook nog lang niet alles kan ,maar heb gelukkig Gerie in mijn bestand zitten.Ze wordt zo langzaam aan wel een beetje moe van mij denk ik.
Groetjes Marjan.

Frouwkje zei

Wat leuk dat jullie nog samen hobbyen, Joke :-D
Ik vond de kaartjes van Agnes ook zo mooi!!
En van Gerie ook :-D
Het is een superleuk model kaart en je hebt er weer prachtige kaarten mee gemaakt.
Liefs, Frouwkje

Martha zei

Hoi hoi Joke
Wat een leuk modelletje is dit en wat heb je er schattige kaartjes van gemaakt!
Liefs Martha

Plony zei

Ik zag jou bij Gerie en dacht....waar ging het mis???? Ik ben er weer....hoop dat je het goed vindt....
Plony

JOKE zei

Wat vind ik dit fijn!!!