donderdag 20 december 2018

Geboren...Noud

Ik heb er pas een heel klein achterneefje bij gekregen en ik heb daar een boekje voor gemaakt. 
Hij had gelukkig geen naam van 8 letters want dan was het niet gelukt ;-)








Ik had de foto's even snel gemaakt maar zie nu dat ze niet erg scherp zijn...maar ja, het kaartje is al weg dus ik kan ze niet opnieuw maken.

Verder heb ik nog een paar kerstkaarten gemaakt maar daar ben ik zelfs vergeten foto's van te maken ;-)
ik heb er maar 1....

Dit model zag ik in de winkel bij Gerda's hobbyshop in Putten en vond hem zo leuk dat ik hem ook wilde maken.
Alleen had ik geen patroon en heb hem dus zelf uitgepuzzeld. Veel werk maar wel leuk om te doen!


Dit was het weer voor nu...
Fijn weekend allemaal...
Liefs Joke


5 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wat weer een prachtig geboorte boekje Joke en van die mooie teksten erin en je foto's zijn goed te zien hoor, met de donkere dagen is het toch moeilijk om mooie foto's te maken! Je kerstkaart is ook een plaatje en die niet op de foto staan zijn ook vast prachtig geworden!
Ben benieuwd of ik nog een kerstmuis ga zien bij je, in ieder geval veel hobby plezier en hele fijne feestdagen en alle goeds voor 2019!
xx Gerie

Hobby Hoogland zei

Wat leuk dat boekje ,en gelukkig niet zo"n lange naam.
Ziet er prachtig uit .
De kerstkaart vind ik ook heel erg mooi, een gepuzzel maar dan heb je ook wat. Gezellige kerstdagen en een creatief en gezond nieuwjaar.
groetjes Marjan.

Frouwkje zei

Owwwww......ik vind het weer supergaaf!! Joke.
Prachtig boekje en superlieve/mooie teksten :-D
Je kerstkaart is ook geweldig, knap dat je het zelf 'uitgepuzzeld' hebt.
Bedankt voor je lieve en geweldige reactie op mijn blogpost <3
Hele fijne kerstdagen en een gezond, gelukkig, creatief en liefdevol 2019!!
Liefs, Frouwkje

Ans S. zei

Wat een super mooi boekje heb je voor Noud gemaakt en je kerstkaart ook heel gaaf.

Groetjes Ans

marian zei

Hallo Joke,
Wat een schattig boekje heb je weer gemaakt en ook je kerstkaart is super mooi.
Je hebt het patroon zelf getekend maar, Jenine van Hobbyvision heeft hier een scrap-online filmpje van gemaakt. is nog wel op You tube te vinden hoor, ik heb ze ook gemaakt. Ze heeft dit model online gemaakt in opdracht van Marianne Design.
Ik wens jou ook een heel gezellige jaarwisseling.
Groetjes van Marian.