maandag 10 december 2018

Best hard gewerkt...

Wat een heerlijk werk is dit toch...





Deze zijn zoooo leuk om te maken!!!
Maar de "gewone" kaarten zijn ook nog steeds fijn om te doen!



En niet te vergeten de toffifeedoosjes...



Wat is het toch een geweldige hobby!!!!

Ik wil jullie ook nog even iets van mijn haakwerk laten zien, vooral nu mijn muisjes ( 7 a 8 cm) ook in de kerstsfeer zijn....


Dit ziet er toch gezellig uit hé... ;-)

Fijne dag allemaal en tot de volgende keer!!!
Liefs Joke



8 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Wat een prachtige kaarten stuk voor stuk heel mooi gemaakt , de eerste is echt een blikvanger vraag me af hoe die is gemaakt. En dan de gehaakte muisjes zo snoezig om te zien allemaal in kerst sfeer.PRACHTIG.
Hoop dat je al opschiet met je kaartjes , deze zijn weer klaar en kunnen alvast naar hun bestemming.
groetjes Marjan.

Scraptastisch zei

Die labels zijn zo prachtig om naar te kijken Joke en wat heb je veel om te laten zien!!! Je muizen tafereel helemaal in kerst sfeer is ook zo enig om te zien! lekker bezig...blijft genieten onze hobby helemaal mee eens!!!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Prachtige kerstkaart met al die labels, wat een kunstwerkje, ook je andere kerstkaarten zijn weer super..en de muisjes zó schattig,
Ansx

Cobie zei

Alles is even mooi! Leuk die muizen familie.
Groetjes Cobie

Frouwkje zei

Wauw!!! Wat mooi weer allemaal!!!
Ik geniet van je kunstwerkjes :-D
Zo gaaf ook de muizenfamilie (wat een gepriegel zal dat zijn geweest)!!
Echt superleuk met de lantaarntjes en de bomen.
Liefs, Frouwkje

Helga zei

super idea - perfect made !!!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw Joke, wat zijn die label-kaarten práchtig. Wel heel veel werk denk ik. En wat jij "gewone" kaarten noemt noem ik bijzondere kaarten. Mooi model(zwart-wit-rood) en heel mooi gedecoreerd allebei evenals de toffifee-doosjes. Je muizen-tafereeltje is super-schattig, wat een gepriegel zal dat zijn maar wat een leuke decoratie :)
Ik heb zitten genieten hier..leukkk!
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Wooow wat een serie schitterende kaarten heb je weer gemaakt.En die muizenfamilie is helemaal te gek.
Super hoor.
Groetjes van Marian.