woensdag 8 juli 2020

En weer terug...

Ik heb een heerlijke vakantie gehad bij mijn zus , vooral het weer heeft erg zijn best gedaan, elke dag rond 30 graden.
 Je begrijpt dus dat het hier weer even wennen was met al die regen. 
Maar ja, heerlijk weer om in de hobbykamer te zitten dus ook dat is heel fijn...


Deze stond al een poosje op mijn lijstje .
Alles in één kleur gehouden. Het papier gekleurd, toen de stempels er overheen en vervolgens de bloem ingekleurd, 
Allemaal met de Distress Oxide, peacock feathers.

Ik vind hem zelf wel mooi geworden en jullie?

Ik heb weer wat papier en stempels gekocht en weet niet zo goed waar ik mee beginnen zal...
Ik zie het wel, komt vast goed ;-)

Fijne dag allemaal en tot de volgende keer!

Liefs Joke

16 opmerkingen:

Eri zei

Wat fijn dat je zo'n leuke vakantie bij je zus hebt gehad. Ik vind je kaart niet mooi, maar prachtig geworden!
Groetjes, Eri

Hobby Hoogland zei

Weer terug van weggeweest ,Ik dacht heb vast iets gemist omdat er geen kaartjes van jou kwamen dus bij je op je blog gekeken en inderdaad je zat lekker in Spanje.Een berichtje achter gelaten en dat ik dat door gestuurd had dacht ik al misschien is ze al wel thuis.
Dit kaartje is weer prachtig en alles in één kleur knap hoor.Met weinig middelen zo'n mooie kaart.
Groetjes Marjan.

Scraptastisch zei

Fijn te horen dat je het zo leuk hebt gehad bij je zus in Spanje. Toch nog gelukt er tussenuit te gaan in deze gekke tijd! Je kaartje is prachtig Joke en je hebt de smaak van inkten te pakken en denk dat je, je vandaag met de nieuwe stempels ook wel zal vermaken en al doende komt er vast weer iets moois te voorschijn!
Fijne dag hoor!
xx Gerie

Lia zei

Wat een prachtige kaart in blauw tinten. Zo zie je dat je met maat een kleur veel kunt doen!
Lia xx

gerda zei

Fijn dat je een leuke vakantie hebt gehad en je kaart: super, geweldig, fantastisch !!

Elly zei

Fijn dat je een leuke tijd hebt gehad bij je zus.
Ik vind deze kaart super mooi!! En leuk in 1 kleur.
Groetjes Elly

Caroline zei

Prachtige kaart heb je alweer gemaakt! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad bij je zus.
Groetjes Caroline

marian zei

Fijn dat de vakantie geslaagd was, ondanks de maatregelen. En je kaartje is weer super mooi,ook in maar één kleur.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heerlijk dat je het fijn hebt gehad bij je zus in Spanje, logisch dat je weer moet wennen Joke. Je kaart is heel mooi geworden. Lijkt me niet gemakkelijk om in één kleur te blijven maar het is je prima gelukt. En nu lekker met je nieuwe spulletjes aan de slag ?
Lieve groetjes Miranda

Els zei

Fijn dat zo'n leuke vakantie hebt gehad bij je zus en daar kan je nog lang van nagenieten.
Je kaartje is ook weer erg mooi en leuk die tekst er op.
Groetjes, Els

Martha zei

Ha daarben je weer Joke!
Fijn te lezen dat je zo genoten hebt bij je zus,
ja en die regen dat is Nederland he?!
Geweldig zoals je dit kaartje hebt gemaakt, heel rustig en toch sprekend, knap!
Liefs Martha

Diny zei

Jazeker is je kaartje mooi geworden Joke....ik vind hem schitterend!
Wat fijn dat je zo hebt genoten van de tijd bij je zus.
Groetjes Diny

Marjan zei

Supermooi deze kaart in monochrome tinten, Joke! Prachtig achtergrondje voor de mooie bloemen!
Fijn dat je zo'n leuke tijd had bij je zus! Volgende week lijkt het erop dat het weer beter gaat worden.

Rosina zei

leuk dat zo genoten hebt van je vakantie Joke...en zeker die heerlijke temperaturen zal je vast goed gedaan hebben...je accuutje weer helemaal opgeladen...en nu laat je weer een schitterend kaartje zien ...wat ben je weer heerlijk met je stencils en stempeltjes aan de slag geweest...met een schitterend resultaat!!
Groetjes en een fijne donderdag
Rosina
DT 52 WTC

Ans Gilbert zei

Fijn dat je een geslaagde vakantie had in Spanje, ja, dan valt het hier wat tegen.. Je kaart is weer super in deze mooie kleuren
Groetjes
Ansx

Odette's kaartenhoekje zei

Hoi Joke, fijn dat je een leuke vakantie achter de rug hebt, nagenieten nu maar. Je stempelkaartje is echt prachtig geworden !
Groetjes, odette.