maandag 15 juni 2020

Theater....

Hier is dan eindelijk toch een kerstkaart! Ik heb hem met heel veel plezier gemaakt, was wel even een dingetje om de maten kloppend te krijgen maar uiteindelijk bleek het toch wel simpel te zijn...


Ik kwam deze theaterkaart tegen op Facebook en vond hem heel erg leuk.
Het patroontje heb ik op Pinterest gevonden in een andere maat maar hij staat vast ook wel ergens in deze maten.


De achterkant gaat een eindje naar achteren als je hem opentrekt, erg leuk!!!


Zo ziet het eruit aan de bovenkant.

 Ik heb er ook nog maar  een klein filmpje van gemaakt....


Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden...
Was een leuk projectje om te maken!

Het is vandaag heerlijk hobbyweer dus ik ga even lekker aan de gang!!!
Fijne dag allemaal...

Liefs Joke





12 opmerkingen:

Irene zei

Leuk vinden Joke??? Hélemaal té gék zul je bedoelen!!
XxIrene

Eri zei

Je hebt er weer iets heel bijzonders van gemaakt Joke! Deze kaart ziet er weer prachtig uit!
Groetjes, Eri

Hobby Hoogland zei

Wat een prachtige kaart en wat een leuk model. Heb het filmpje ook gekeken en ziet er spectaculaire uit.Mooie kleuren gebruikt.
groetjes Marjan.

Ans Gilbert zei

Prachtige kerstkaart Joke, ik ga er echt niet aan beginnen, bij mij lukt dat toch niet, knap dat jij dat zo goed kunt,
Groetjes
Ansx

Annie H zei

Wat ik ervan vind ... geweldig en nog nooit gezien op deze manier, erg mooi en leuk.
Zonnige groetjes, Annie

Bernadet zei

Wat een toffe kaart Joke!
Mooi papier en wat een geweldig leuk modelletje is dit ook.
Ik heb 'm opgeslagen en zal vast ook weleens zoiets gaan maken.

Martha zei

Wat een leuk model is dit, Joke!
Ziet er erg ingewikkeld uit!
Knap gemaakt!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gaaf model en wat heb je een superleuke kaart gemaakt Joke. Ik vind hem top.
Leuk met die gnomes zowel op de voorkant als op het "toneel-gedeelte ".
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Wat een prachtige creatie zeg!!! Super mooi hoor Joke.
Die gnomes zijn zowieso erg leuk.
Groetjes Elly

Els zei

Een pracht kaart heb je gemaakt en wat een leuk modelletje.
En wat een super mooi papier heb je gebruikt.
lijkt mij heel leuk om te maken.

JanniedenButter zei

Je kaart ziet er geweldig leuk uit Joke!
Knap gedaan hoor, dat doe ik je niet na!
Groetjes Jannie

Marjan zei

Wat een mooie kaart!! Heel gaaf model, leuke kleurtjes en schattige gnomes. Top gedaan Joke!