donderdag 4 juni 2020

Mirte's kunstwerk

Nou, Mirte (6 jaar) heeft haar best gedaan hoor!!!
En gezellig dat het was! Ze is zo vreselijk enthousiast als ze tussen mijn spulletjes mag snuffelen...


Alles zelf bij elkaar gezocht en bijna helemaal zelf gemaakt.
Voor het eerst gekleurd met aquarelpotloden dus helemaal niet slecht!!!
Voor herhaling vatbaar....

***

Ik had nog een opdrachtje voor een kaartje en die heb ik maar weer in de nieuwe stijl gemaakt.


Maar bij die van Mirte valt hij natuurlijk in het niet  ;-)
Was wel leuk om te maken...
 En nu is het lekker  hobbyweer... een muziekje erbij en heerlijk genieten!

Tot de volgende keer!
Liefs Joke




14 opmerkingen:

Elly zei

Gezellig zo samen hobbyen en ze heeft zeker heel mooi gekleurd!!
Wordt een talentje.
Jouw creatie is ook heel mooi, ook de kleur.
Idd lekker weer om te freubelen.
Groetjes Elly

Frouwkje zei

Ik vind de kaart van Mirte supersuperleuk!!! Knap gedaan Mirte!
De kleuren vind ik heel mooi bij elkaar.
En gezellig zo samen hobbyen.
Je kaart nieuwe stijl vind ik echt weer mooi gedaan.
Maar wel moeilijk om te vergelijken hoor.......die van Mirte is wel heel erg mooi ;-)
Liefs, Frouwkje

Diny zei

Wat gezellig om samen met Mirte kaartjes te maken Joke....ze heeft het heel erg leuk gedaan hoor!
Ook jouw kaartje is prachtig in deze kleurtjes.
Leuk dat je mij ook bent gaan volgen.
Groetjes en tot gauw weer,
Diny

Caroline zei

Wat is dat een gezellig dagje geweest,heerlijk samen knutselen.
En wat een leuke kaart heeft Mirthe gemaakt!
Trouwens, jouw kaartje vind ik ook superleuk. Ik heb opgeslagen hoor!
Groetjes Caroline

Irene zei

Ik ben jaloers op jullie knusse freubeluurtjes Joke en wat heeft Mirthe schitterend ingekleurd en een prachtkaart gemaakt!!!
Jouw kaart nieuwe stijl vind ik ook weer heel geslaagd!
xx Irene

marian zei

Wat leuk om samen met je kleindochter te knutselen, en inderdaad een talent in de dop. Heeft ze van haar oma natuurlijk.Jouw kaartje is ook prachtig hoor en je vorige kaartje ook super leuk.
Groetjes van Marian.

Ans Gilbert zei

Gezellig samen aan de knutsel, wat heeft Mirthe een mooie kaart gemaakt en ook de jouwe is weer top, ja heerlijk knutselwerk nu,
Groetjes
Ansx

Eri zei

Jou kleindochter Mirthe heeft het talent van Oma ge-erfd, wat een prachtige kaart heeft ze gemaakt.
Jou kaart in "nieuwe stijl" vind ik helemaal het einde!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gezellig om zo samen te knutselen Joke en Mirte heeft duidelijk talent. Complimentjes hoor voor de fleurige mooie kaart.
Jouw kaart is ook mooi geworden, je hebt duidelijk de smaak te pakken. Mooie kleuren op die achtergrond.
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Zooo heee die Mirte heeft haar talent van oma geërfd wat leuk Joke!
Mooi ingekleurd ook!
Fijn zo'n knutseltijd met je kleindochter!
Jouw kaart vind ik ook supermooi mooie injt techniek!
Liefs Martha

Rosina zei

Zooooo dat heeft je kleindochter Mirthe prachtig gemaakt Joke...en dat is heel gezellig zo samen hé..heeft zeker de genen van haar oma
Ook jouw kaartje is super mooi...prachtige achtergrond en ook de tekstjes zijn GEWELDIG!!!
lieve groetjes Rosina

Els zei

Nou je kleindochter heeft het wel in haar vingertje hoor.
Een heel mooi kaartje heeft Mirte gemaakt.
Jouw kaart met de mooie inkt kleuren vind ik ook super mooi!

JanniedenButter zei

Dat heeft Mirte heel mooi gedaan,heel knap hoor!
Leuke combinatie alles bij elkaar,echt mooi!
Ze heeft dat van jou dat creatieve talent.
Jou kaart is ook heel mooi.
Groetjes Jannie

Scraptastisch zei

Zo superleuk knutselen met de kleine meid en dat word me nog wat zo te zien!
Mirthe heeft het zorgvuldig uitgezocht en heel netjes ingekleurd! Ik denk dat ze vaker komt knutselen bij Oma 😊
Jouw kaart vind ik schitterend Joke met al die mooie teksten op je gemaakte achtergrond! Ben ook een dagje vrij en ook aan de knutsel met de regen tegen de ramen...echt niet erg want de natuur schreeuwde om water! Fijne dag verder,
xx Gerie