donderdag 23 april 2020

Probeersel...

Ik moest even wat uitproberen...
Ik zag erg mooie dingen gemaakt van een Grunge stempel van Studio Light maar om die meteen te gaan kopen...
Ik denk ik kijk eerst even of het lukt met een andere bloemenstempel en ik had alleen maar een viooltje...


Ik ben absoluut niet tevreden over het viooltje maar wel over de rest van de kaart.
Het gaat om het kleuren van het papier met distress en vervolgens het papier helemaal bewerken met stempels en embossing en wat je verder maar bedenken kunt.
Ik vind de kleuren wat somber maar...al doende leert men en het is erg leuk om te doen!

Mijn inspiratie kwam van dit YouTube filmpje en als je kijkt zie je dat die véééél mooier is maar ja, Jenine heeft dan ook alle spullen bij de hand ;-) en heeft veel meer ervaring!

Ik ga het toch zeker nog een keer proberen.

Allemaal weer een heerlijke zonnige dag en ik ga eens kijken of ik wat tijd vrij kan maken om bij jullie te reageren vandaag want het schiet er een beetje bij in helaas...

Liefs Joke


14 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Ik vindt je kaart prachtig Joke , moet het ook maar eens proberen ga vast het filmpje kijken.
een fijne dag vandaag en blijf gezond.
liefs Marjan.

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje Joke....ben er helemaal weg van...prachtige details erop..En ik zie nu en ook bij dit en bij je vorige kaartje dat jij daar designpapier als achtergrond gebruikt..wat een goed idee..Ik maak dat dan meestal met inktjes en stencils maar dit geeft ook een prachtig effect...
KNAP gedaan....ben fan hiervan!!!! Had het filmpje ook gezien
Groetjes Rosina
DT 52 WTC

Eri zei

Ik vind je kaart prachtig Joke, en daar mag je zeker tevreden over zijn! Heel tof met die witte details! Ik ga het filmpje ook eens bekijken. Nog een fijne zonnige dag!
Groetjes, Eri

sjanie zei

Ik vind je kaartje wel mooi hoor Joke.

Groetjes, Sjanie

Caroline zei

Heel goed gelukt hoor, gewoon lekker mee doorgaan!
Groetjes Caroline

Martha zei

Hoi hoi Joke
Nou ik vind het resultaat prachtig
en zo leuk zoals je het viooltje eruit hebt doen komen,
Je hoeft jezelf niet te meten aan iemand, je kunt hooguit geïnspireerd raken door iemand, maar het is jouw creatie en ik vind deze heel mooi!
Liefs Martha

Scraptastisch zei

Heerlijk om aangestoken te worden door youtube en wat je zegt Jenine heeft alles bij de hand en als we goed in onze spullen zoeken komt er ook altijd wel iets boven water! Ik vind je kaart heel goed gelukt en de viooltjes zijn juist de blikvanger vind ik!!! Fijne dag vandaag met het zonnetje!
xx Gerie

Frouwkje zei

Een superleuk 'probeersel', Joke!!
Echt heel gaaf geworden.
Liefs, Frouwkje

gerda zei

Ik vind jouw probeersel helemaal geslaagd. Doe het je zeker niet na. Kijk al uit naar je volgende probeersel.

Elly zei

Hij is super gelukt hoor! Mooi gedaan.
Ik moet wel zeggen dat als ik bezig ben dat ik er ook nooit tevreden mee ben..mis altijd wel iets of ik blijf in hetzelfde hangen.
Zit nu lekker even buiten met de laptop onder de afdak, dus even een rondje blogs maken.
Groetjes Elly

Creanita60.blogspot.nl zei

Ik vind hem wel mooi geworden en het is zoals je zegt je moet het doen met de spulletjes die je hebt.
Groetjes Anita

Annie H zei

Als jij dit uitproberen noemt, blijven proberen zou ik dan zeggen, het resultaat is prachtig. Zo somber zijn de kleuren nu ook weer niet en het hoeft niet altijd zo fel te zijn als mijn kaarten, dat is juist mijn probleem ik heb moeite met zachte kleurtjes te gebruiken hoewel ik het wel zou willen. Heel mooi gedaan hoor !
Groetjes, Annie

JanniedenButter zei

Je kaart ziet er geweldig mooi uit Joke!
Er is niks mis mee ,ik doe het je niet na.
Groetjes Jannie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gaaf dat je zo verschillende technieken probeert Joke en net wat je zegt, al doende leert men. Toch vind ik dit er al heel mooi en knap gemaakt uitzien. Dit smaakt naar meer hihi.
Lieve groetjes Miranda