woensdag 29 april 2020

Peacock feathers en bundled sage...

...van de oxide heb ik hier gebruikt en dit gecombineerd met een klein beetje zwart.


Dan krijg je toch weer een totaal andere kaart!!!
Ik ben met deze ook weer tevreden...

Er zijn zo veel kleuren in de Distress Oxide dat de mogelijkheden bijna onbeperkt zijn.
Als ik weer zoiets ga maken ga ik het toch weer proberen met bloemen maar nu eerst even wat andere kaartjes maken. 
Ik heb nog een idee voor een kerstkaart en ik wil nog wat spelen met de label mallen die ik pas aangeschaft heb dus net als iedereen...
Ook hier tijd tekort!!!

Fijne dag allemaal en tot de volgende keer...

Liefs Joke

16 opmerkingen:

Els zei

Deze kaart is weer super leuk met de achtergrond. Hier mag je zeker heel tevreden over zijn Joke.
Mooie tekst ook.

gerda zei

Dit is zo mooi, je hebt deze techniek helemaal in de vingers. En wat een pracht van een vlinder. Laat maar komen dit soort kaarten.

Hobby Hoogland zei

Wat weer een mooie kaart je hebt de smaak te pakken ga zo door en wij genieten mee.
Tijd te kort is alleen maar goed ,verveel je je in ieder geval niet.
Nog veel plezier in huis en laat ons maar genieten van je kaarten of andere creaties.
Liefs Marjan.

Cobie zei

Ook dit is een prachtige kaart Joke. Knap gedaan!
Groetjes Cobie

Scraptastisch zei

Heel goed dat je tijd tekort hebt Joke, heerlijk aan de knutsel en aan het uit proberen met je oxides met super resultaat!!! Heel knap hoe je dit oppakt met de inktjes en zogoed gelukt ...sjappoo!!!
xx Gerie

Martha zei

Ook deze oxide kaart vind ik weer heel mooi geworden Joke,
wat zijn er veel mogelijkheden hé
met deze inkten en het resultaat is schitterend!
Liefs Martha

Irene zei

Prachtige kaart, goed gelukt met de oxide!
XxIrene

Elly zei

Het is een plaatje geworden je kaart!! Leuk ook he dat oxide inkt.
Groetjes Elly

Eri zei

Wow, je hebt helemaal de smaak te pakken, dit is ook weer een juweeltje, en in prachtige kleuren.
Groetjes, Eri

Frouwkje zei

Heel gaaf gedaan, Joke!!
Ik vind je kaart weer geweldig.
Je mag er zeker tevreden over zijn!
Leuk hé, om nieuwe dingen uit te proberen ;-)
Liefs, Frouwkje

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart met de leuke inktjes, je hebt echt de smaak te pakken
Groetjes
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heerlijk om te lezen dat je tijd tekort komt Joke, dan vliegt de tijd voorbij. Je kaart is weer heel mooi geworden, je hebt echt oog voor detail vind ik.
Lieve groetjes Miranda

marian zei

Ook dit is weer een prachtige kaart. Mooie kleurcombinatie ook. Ja ondanks dat ik steeds thuis ben en geen verenigingswerk, kom ik ook heel veel tijd tekort.
Maar ja beter zo als andersom niet waar?
Groetjes van Marian.

Marjan zei

Oxide inkt vind ik ook heel leuk om mee te werken. Deze kaart is ook weer een plaatje!

Josje zei

Dat ziet er weer erg mooi uit Joke

Annie H zei

Wow die kleuren zijn geweldig, je hebt het goed te pakken en wij genieten ervan. Ga nu maar lekker aan de slag met de ticketmallen, ik kijk er al naar uit want die zijn toch een beetje mijn favoriet.
Groetjes, Annie