maandag 17 februari 2020

Stilleven...

Even geen kaart of doosje maar een tekening van mijn kleindochter...


Mirte is 6 jaar en eigenlijk wil ze gewoon hele dagen tekenen...dat is het mooiste wat je kunt doen vindt zij.
En als er dan een plantje en een tekening van jezelf  en een gestreepte sok op tafel ligt met een doosje kleurpotloden en een los potlood dan ga je dat gewoon natekenen...


Het mooiste hiervan vind ik dat ze haar eigen tekening ook nagetekend heeft ;-))
Je moet het maar bedenken....

Allemaal een fijne avond en tot later....
Een trotse OmaJoke
XXX

8 opmerkingen:

Eri zei

Tjonge wat heeft Mirte al veel tekentalent. Heel knap gedaan met al die kleine details! We gaan vast nog meer van haar zien.
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat is een kleine kunstenaar in spé Joke. Heerlijk dat ze het zo leuk vind om te tekenen en logisch dat je daar als oma heel trots op bent :)
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Geniet momentjes hè Joke, natuurlijk trots op haar en wat kan ze goed tekenen zeg!
xx Gerie

Hobby Hoogland zei

Wat leuk ,en wat ben je daar dan trots op als oma. Nog even en ze maakt wat voor jou om te verwerken op je kaart.
groetjes Marjan.

Martha zei

Hoi hoi Joke
Wat leuk getekend knap van Mirte, ze heeft oog voor detail!
Daar komt ze vast ver mee!
Terecht trots oma!
Liefs Martha

JanniedenButter zei

Heel leuk de tekening van je kleindochter!
Ze is denk ik net zo creatief als haar oma!
Groetjes Jannie

Frouwkje zei

Wat is dit superleuk, Joke!!
Kan me voorstellen dat je een trotse oma bent.
Geweldig dat ze gewoon hele dagen wil tekenen.
Ze heeft het ook supergaaf gedaan, kunstenaartje in spe ;-)
Liefs, Frouwkje

marian zei

Wat super leuk die tekening van je kleindochter, zeker iets om trots op te zijn.
Ook wat je in die lijst van je vader hebt gemaakt vind ik schitterend, dat had ik even gemist.
Groetjes van Marian.