dinsdag 25 februari 2020

Leuke techniek...

Het is alweer een poosje geleden dat ik bij Miranda een kaart zag met een leuke techniek die ik graag eens uit wilde proberen.

Dit is het resultaat geworden...


En omdat je tweemaal dezelfde stempel moet maken kun je er ook twee kaarten van maken.


Het was wel een beetje lastig voor mij want ik ben niet in het bezit van een stempelhulp dus het moest met passen en meten maar het is redelijk gelukt.
Wel een heel andere kaart dan jullie van mij gewend zijn maar het was heel leuk om uit te proberen!

Wil je het zelf eens gaan doen? 
Hier is de link waar de uitleg duidelijk te zien is.


en hier zie je nog wat mooie voorbeelden...


Mocht je aan de slag gaan hiermee...veel plezier en succes!

Liefs Joke

8 opmerkingen:

Hobby Hoogland zei

Zo plaats ik een reactie voor je doosje ,en zo staat er weer iets anders,het is echt niet bij te houden.Zo sta je nog bovenaan en zo ben je niet meer in beeld.
Dit is ook leuk gemaakt , ga vast het filmpje kijken ,want met zo weinig lijkt me toch wel moeilijk.
groetjes Marjan.

Eri zei

Een heel mooie kaart Joke, en knap gedaan zo zonder stempelhulp!
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Ik las dat je box is geëxplodeerd en totaal is mislukt! Ik leef met je mee, zoveel werk in gezeten en dan toch niet wat je er van had voorgesteld. Maar je andere doosje beter naar je zin is geworden en je toch een mooi kado mee voor je broer en schoonzus mee had!
We leggen de lat zo steeds hoger voor onszelf hè!
Heel leuk dat je de kaarten techniek hebt uitgeprobeerd en heb je heel knap gedaan ik vond deze uitdaging te groot haha
xx Gerie

marian zei

Leuk dat je weer een nieuwe techniek hebt uitgeprobeerd, en het is zeer goed geslaagd. Prachtige kaartjes zijn het geworden.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh twee hele mooie kaarten Joke en wat knap dat je dat zonder stempelhulpje hebt gedaan. Mooie kleuren heb je gekozen. Juist leuk dat je even andere technieken probeert. Ik zeg altijd:"als je niets probeert weet je ook niet waar je talenten liggen" ;P
Lieve groetjes Miranda

Martha zei

Hoi hoi Joke
Eventjes overnieuw.....
Wat een mooie kaarten heb je gemaakt! Prachtige kleuren heb je gebruikt!
Knap zonder stempelhulp! Heel mooi resultaat!
Leuk he nieuwe technieken uitproberen!
Liefs Martha

Frouwkje zei

Wat een gave techniek, Joke!!
Superknap gedaan en dat zonder een stempelhulp. Is altijd lastiger ;-)
Deze kleurencombinatie vind ik ook geweldig.
Prachtige kaartjes.
Dank je wel voor de link.........wie weet.........ga ik dat ook nog eens uitproberen ;-)
Liefs, Frouwkje

Josje zei

Erg mooi