vrijdag 17 januari 2020

Een kleinkind is toch wel heel bijzonder...

...vooral als het de eerste is.
Je kunt je er dan nog helemaal niets bij voorstellen en hebt nog geen idee wat het met je gaat doen...

Voor een aanstaande opa en oma dit kaartje gemaakt.


Ik had er nog ergens een toefje bloemen op willen maken maar vond hem zo eigenlijk wel af...


Ook deze kan weer rechtop gezet worden, ik vind dat toch wel heel leuk, het is net een klein schilderijtje zo...

Het weekend staat alweer voor de deur en ik zit weer boordevol ideeen dus ik ga me zeker niet vervelen...

Iedereen een fijn weekend!!!
Liefs Joke


12 opmerkingen:

sjanie zei

Wat een schattig kaartje, Joke.

Groetjes, Sjanie

Creanita60.blogspot.nl zei

Het is een schitterende kaart geworden!
Groetjes Anita

Ans Gilbert zei

Wat een lief en schattig kaartje Joke, heel speciaal als je voor de eerste keer opa en oma gaat worden,
Ansx

Eri zei

Wat een prachtig schilderijtje/kaart heb je gemaakt voor de "kersverse" Opa en Oma! Zo'n eerste kleinkind is inderdaad heel speciaal, dat had ik zelf ook niet kunnen bedenken, dat moet je echt meemaken! Een heel fijn weekend, je ideeën zullen we binnenkort wel bewonderen!
Groetjes, Eri

Frouwkje zei

Prachtige kaart! Joke :-D
Fijn weekend!
Liefs, Frouwkje

Scraptastisch zei

Zo onwijs genieten van kleinkinderen en
wat heb je een lief kaartje gemaakt voor de aanstaande Opa en Oma. Heel mooi is het glitter randje en mooie kleurtjes! Heel fijn weekend Joke!!!
xx Gerie

Jannie den Butter zei

Heel leuk kaartje Joke!
Bijzonder om opa en oma te worden.
Groetjes Jannie

Marlies zei

Een prachtige kaart Joke. Een leuk basis vorm, mooie kleuren en design. Fijn weekend. groetjes, Marlies

Martha zei

Hoi hoi Joke
Inderdaad een mooi schilderijtje, heel mooi gemaakt in een mooie tint!
Liefs Martha

marian zei

Heel erg schattig Joke, dit kaartje voor opa en oma.
Groetjes van Marian.

marian zei

Hallo Joke,
Daar ben ik weer.
Ik zag zonet dat ik nog twee prachtige kaarten van je gemist heb. en ook je probleem met reageren. Ik heb ook een tablet, en kan wel reageren, ik doe alles met Google Chrome. Misschien heb je er wat aan.
Groetjes van Marian.

Annie H zei

Hele speciale kaart voor een speciale gelegenheid, dat is waar. Hele mooie subtiele kleurtjes ook.
Groetjes, Annie