maandag 2 december 2019

Klaar.....


Ik ben wel heel lang afwezig geweest...deels omdat ik druk was en toen kwam er een longontsteking bij die me even gevloerd had. Gelukkig weer aan de beterende hand dus ik ga snel bij jullie kijken en weer reageren!!!

Vanmiddag heb ik mijn 63 doosjes afgeleverd aan het verzorgingshuis de Pleinen.
Het was me wel een klus hoor maar toch ook wel leuk om te zien toen alles af was...



Ik had ze ingepakt in een blokbodemzakje en die gesloten met een klein wasknijpertje zodat er nog een kaartje van het tehuis aan vast gemaakt kan worden.

Ze waren er tevreden over en nu maar hopen dat de bewoners het ook leuk gaan vinden...

Op 14 december is in hetzelfde huis een kleinschalige kerstfair en daar ga ik nu nog wat doosjes voor maken dus jullie zien me snel weer terug!

Fijne avond allemaal!!!
Liefs Joke

7 opmerkingen:

Eri zei

Prachtig Joke! Het zijn echte cadeautjes geworden! Gelukkig heb je ze op tijd afgekregen, en ben je weer aan de beterende hand.
Groetjes, Eri

Cobie zei

Wow … dat is heeeeel veel werk geweest. Ze zijn super leuk geworden.
Groetjes Cobie

Hobby Hoogland zei

Hoi Joke begon je al te missen, gelukkig gaat het iets beter , niet mis een longontsteking.
Je doosjes worden vast met liefde ontvangen door de bewoners.
Doe nog maar rustig aan .
groetjes Marjan.

Martha zei

Hoi hoi Joke
Woow jij hebt niet stilgezeten en dan ook nog ziek geweest, sjonge petje af voor jou!
Heel mooi deze kadoosjes!
Lekker verder knutselen!
Liefs Martha

Scraptastisch zei

63 doosjes, jeminee wat een klus, en wat een leuk idee! Ze worden vast met veel liefde ontvangen Joke....zorg goed voor jezelf en hoop snel weer fit!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ziet dat er even feestelijk uit Joke. Wat een werk maar een heel leuk cadeautje voor de bewoners denk ik. Gelukkig ben je weer opgeknapt en heb je weer freubelplannen :)
Lieve groetjes Miranda

Frouwkje zei

Wauw!! dat is veel werk geweest.
Het ziet er supermooi uit :-D
Ze zijn er vast heel erg blij mee.
Fijn dat je weer opgeknapt ben!!
Liefs, Frouwkje